"Bądź osobą dającą wsparcie. Świat ma już wielu krytyków." - Dave Willis ❤

sobota, 18 lutego 2017

Muzyczna sobota - Dobre, bo polskie!

Kochani,

W kolejnej odsłonie cyklu: Muzyczna Sobota - Dobre, bo polskie, proponuję piosenkę ,,Jesteś częścią mnie'' For Teens.

Zespół ForTeens powstał wiosną 2008 roku. Skład tworzą: Janusz Maleńczuk (śpiew), ,Piotr Koszałka(gitara) Lesław Krasoń (gitara basowa), Grzegorz Siwiec(perkusja), Robert Pielaszkiewicz (instrumenty klawiszowe, teksty), Piotr Surowiec (instrumenty klawiszowe, programowanie). ForTeens łączy w sobie charyzmę, nietuzinkowy wokal oraz potencjał muzyków. Piosenka ForTeens-ów ,,Jesteś częścią mnie" zakwalifikowała się do prestiżowego Międzynarodowego Festiwalu w Sopocie w 2008 roku i walczyła o nagrodę Bursztynowego Słowika i Słowika Publiczności.
.

1.Niech Gasną dni, Szepty drżą
A ty
Prowadź mnie, milcząc rozpal sny
tak bardzo chcę w myślach twych, już być
czuć oddech twój
chwytać każdy zmysł

Ref:
Teraz wiem, tak już jest
jesteś częścią mnie
Każdym dniem każdą z chwil
Jesteś częścią mnie.

2. Nie pragnę słów wzrokiem do mnie mów
wciąż jestem tu czekam na twój znak

Ref: 2x
Teraz wiem, tak już jest
jesteś częścią mnie
Każdym dniem każdą z chwil
Jesteś częścią mnie.
Niech mija czas mów mi że
Zawsze tylko ty
Każdym dniem każdą z chwil
Jesteś częścią mnie.

13 komentarzy:

  1. Pierwszy raz słyszę o tym zespole, ale przyznam szczerze, że piosenka nawet mi się podoba :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie~ Nataliaaa
    http://happy1forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Kojarzy mi się z dyskoteki z lat szkolnych ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolejna piosenka, której nie znam. Podszkolę się dzięki Tobie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znałam wcześniej tej piosenki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Gdzie Ty to wszystko wynajdujesz:)?

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię tę piosenkę ;)
    http://justboooks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Często słyszę ją w radiu podczas jazdy samochodem :) Szybko wpada w ucho ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. To zespół z mojego rodzinnego miasta :) Wiadomo, ze znam:)

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...