"Bądź osobą dającą wsparcie. Świat ma już wielu krytyków." - Dave Willis ❤

niedziela, 12 lutego 2017

ZAPOWIEDŹ: „Otchłań nienawiści” Joanna Jax - pod patronatem medialnym LŚC

Miło mi poinformować, iż mój blog: LITERACKI ŚWIAT CYRYSI objął patronatem medialnym książkę: ,,Zemsta i przebaczenie. Tom II  Otchłań nienawiści'' Joanny Jax.


 Miałam przyjemność również przeczytać tę powieść jeszcze przed premierą i napisać do niej rekomendację.
 

  Opis fabuły:

Drugi tom opowieści o losach czwórki bohaterów Narodzin gniewu. Apogeum II wojny światowej. Ludzie próbują odnaleźć się w świecie, w którym rządzi nazistowski terror, a życie ludzkie wydaję się kruche i niepewne. Czy w czasach zagłady uda się ocalić miłość i przyjaźń? Jak wiele można poświęcić i jak daleko trzeba przesunąć granice moralności, by walczyć z wrogiem? Akcje sabotażu, operacje wywiadowcze, brutalna działalność Gestapo, zdrajcy i szmalcownicy, brawurowe ucieczki, a w tym wszystkim pojedynczy człowiek ze swoimi namiętnościami, wątpliwościami i słabościami, gdzie nic nie jest czarno-białe i oczywiste. 

PREMIERA 21 lutego!



Recenzja już niebawem. Będą też konkursy 😊
 
Skusicie się?

15 komentarzy:

  1. Gratuluję. Poczekam aż będzie wydanych jeszcze więcej tomów i z chęcią zapoznam się z tą serią.

    OdpowiedzUsuń
  2. Unikam tematu II wojny światowej, ale ta seria mnie przyciąga.

    Gratuluję patronatu

    OdpowiedzUsuń
  3. 1 nie czytałam, ale mówiłam, żę bardzo chcę.
    A patronatu oczywiscie gratuluję.
    zapraszam cię serdecznie na Fuzję Recenzentów Książek. Dodana została nowa recenzja :)
    http://fuzja-recenzentow.blogspot.com/2017/02/kto-tu-kogo-mia-ratowac-uratuj-mnie.html

    OdpowiedzUsuń
  4. No i znowu fajna książkowa premiera! Czekam na konkursy :D

    Pozdrawiam
    <a href="http://toreador-nottoread.blogspot.com> To Read Or Not To Read </a>

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie przepadam za książkami osadzonymi w czasach wojen, jednak ta mnie zaintrygowała. Będę musiała sięgnąć po tom pierwszy.

    Gratuluję patronatu!

    Pozdrawiam,
    ifeelonlyapathy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję patronatu! Czytałam pierwszą część "Narodziny Gniewu" i bardzo mi się podobała. Tym bardziej wyczekuję premiery drugiego tomu ;)

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję Krysiu pięknego patronatu o raz świetnej rekomendacji na okładce :) Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam pierwszy tom, ale jeszcze nie czytałam żeby nie czekać długo na dalszy ciąg. Gratuluję patronatu !! :) A nie wiesz ile tych części jest w planie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cały cykl liczy sobie 6 tomów.
      W linku poznasz tytuły: http://cyrysia.blogspot.com/2016/11/zemsta-i-przebaczenie-tom-i-narodziny.html

      Usuń
    2. No to jeszcze sporo przed nami :) Dziękuję i pozdrawiam :)

      Usuń
  9. Pierwszy z narodzinami gniewu, i drugi tom z otchłanią nienawiści, sprawiły mi wiele przyjemności, czekam na trzeci owiany nutami tęsknoty. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje, Krysiu:) I oczywiście chciałabym przeczytać.

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję patronatu i rekomendacji! :)

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...