Nigdy nie daj sobie wmówić, że Twoje życie nie ma sensu, że jest pozbawione wartości. To nieprawda. Ludzie, którzy to mówią, starają się leczyć własne rany, raniąc innych. Im to nie pomoże. Tobie, jeśli na to pozwolisz, może zaszkodzić. [Marcin Kaczmarczyk] ❤

sobota, 9 czerwca 2018

Muzyczna sobota - Dobre, bo polskie 🎶

Moi Drodzy

W kolejnej odsłonie cyklu: Muzyczna Sobota - Dobre, bo polskie, proponuję piosenkę "Więcej" promującą album Krzysztofa Kiljańskiego o tym samym tytule.

To przewrotny apel o życiowym przebudzeniu.


wiele ważnych spraw
nierozwiązanych
tłum przyjaciół twych tak uwielbianych
nie dadzą ci 
zapomnieć choćby na chwile

miałeś niemal wszystko wokół siebie
nieraz czułeś się jak w siódmym niebie
opowiem ci w paru prostych słowa
proszę uwierz mi

kiedy pragniesz
więcej /3x
nie pamiętasz o tym
kiedy pragniesz
więcej /3x
jak naprawdę żyć
ledwo jedna chwila
i robisz co chcesz
lecz nie wystarczy być
i ty dobrze to wiesz
kiedy pragniesz
więcej /3x
może przestań śnić 

nie najważniejsza jest co tu i teraz
nigdy nie masz dość
widziałeś nieraz ogromny tłum
i każdy z tych ludzi wiedział kim jesteś ty

chciałbyś w końcu mieć
i to jak najprędzej
u stóp cały świat
bo pragniesz więcej
lecz wtedy gdy ktoś cię obudzi znów
zaufaj mi

kiedy pragniesz
więcej /3x
nie pamiętasz o tym
kiedy pragniesz
więcej /3x
jak naprawdę żyć
ledwo jedna chwila
i robisz co chcesz
lecz nie wystarczy być
i ty dobrze to wiesz
kiedy pragniesz
więcej /3x
może przestań śnić 

11 komentarzy:

  1. Poruszający utwór...

    Pozdrawiam,
    Ksiazkowa-przystan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się ta piosenka. 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również jestem pod wrażeniem tej piosenki. Pozdrawiam Cię cyrysiu weekendowo.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie słyszałam wcześniej tego utworu a bardzo mi się podoba. Dziękuję, że o nim napisałaś. Ps. Chyba literówka się wkradła powinno być promującą : proponuję piosenkę "Więcej" promujący album Krzysztofa Kiljańskiego o tym samym tytule.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny utwór. Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy wcześniej nie słyszałam. Nie moje klimaty :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tekst całkiem dobry, ale brzmienie nie w moim guście.

    OdpowiedzUsuń
  8. Polskie piosenki mają w sobie duszę :) Tę już znam, ale chętnie posłuchałam kolejny raz.

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...