"Bądź osobą dającą wsparcie. Świat ma już wielu krytyków." - Dave Willis ❤

czwartek, 28 czerwca 2018

ZAPOWIEDŹ: "Dom na wrzosowej polanie'' Halina Kowalczuk # pod patronatem medialnym LŚC

Miło mi poinformować, iż mój blog: LITERACKI ŚWIAT CYRYSI objął patronatem medialnym książkę: ,,Dom na wrzosowej polanie'' Haliny Kowalczuk.

Zdrada męża i utrata pracy to wydarzenia, które mogą przewrócić życie do góry nogami. Tak właśnie dzieje się w przypadku Aliny. Jej nowe życie rozpoczyna się w malowniczej wiosce u podnóża Tatr, gdzie ma szansę zacząć wszystko od nowa. Nieświadomie wkracza do krainy legend i niezwykłych historii z przeszłości, stając się ich częścią. Spotyka też niezwykłego mężczyznę. Marcin ukrywa jednak przed nią tajemnicę, która może zaważyć na ich wspólnej przyszłości…

Czy kolejny mężczyzna ją zdradził i okłamał?

Czy grozi jej niebezpieczeństwo?

Czy stara legenda znajdzie swoje zakończenie?

Premiera: 07.2018 r.





Skusicie się?

12 komentarzy:

  1. Zakochałam się w okładce, a i fabuła brzmi zachęcająco.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam wrażenie, że teraz wychodzi o wiele ciekawszych książek, niż kilka lat wcześniej. Jakby świat i wydawniczy i czytelniczy dojrzał :)ja co prawda miałam dłuższą przerwę w blogowaniu, ale wracam :) pozdrawiam serdecznie i zalraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oczywiście, ze się skuszę. Nazwisko autorki i tytuł zwiastują wspaniałą ucztę czytelniczą. Kimże ja jestem, żeby się temu oprzeć?

    OdpowiedzUsuń
  4. Może kiedyś dam szansę tej lekturze.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kusi! Zapowiada się ciekawie:)
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam książki p. Kowalczuk. Na pewno przeczytam.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję patronatu. Który to już w historii Twojego bloga ? Okładka faktycznie bardzo ładna. Zapraszam do siebie na nowy wpis.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale świetna okładka, od razu chce się wziąć taką książkę do ręki...

    OdpowiedzUsuń
  9. Przeczytałam i książka baaardzo mi się spodobała. Z chęcią sięgnę po inne książki tej autorki :)

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...