Nigdy nie daj sobie wmówić, że Twoje życie nie ma sensu, że jest pozbawione wartości. To nieprawda. Ludzie, którzy to mówią, starają się leczyć własne rany, raniąc innych. Im to nie pomoże. Tobie, jeśli na to pozwolisz, może zaszkodzić. [Marcin Kaczmarczyk] ❤

piątek, 29 czerwca 2018

ZAPOWIEDŹ: ''Poświęcenie'' – Adriana Locke # pod patronatem medialnym LŚC

Miło mi poinformować, iż mój blog: LITERACKI ŚWIAT CYRYSI objął patronatem medialnym książkę: ,,Poświęcenie''Adriany Locke.

Najlepsze rzeczy w życiu nie przychodzą łatwo,
ale warte są POŚWIĘCENIA

Moje życie zmieniło się na zawsze, kiedy zmarł mój mąż.

Zostało mi tylko zmiażdżone serce, sterta rachunków i nasza córka, Everleigh. Nie chcę polegać na nikim, a już zwłaszcza nie na Crew Gentrym. Był moją pierwszą miłością i facetem, który prawie mnie zniszczył. Człowiekiem, który zawodził zawsze, gdy go potrzebowałam.

Ale kiedy tragedia uderza po raz drugi, Crew może okazać się moją jedyną nadzieją.

Moje życie zmieniło się na zawsze, kiedy zmarł mój brat.

Zostało mi tylko poczucie winy, sterta błędów i niewiele więcej. Opiekuję się Julią Gentry, wdową po moim bracie oraz ich córką. Wiem, że nie chce mojej pomocy, ale i tak ją dostaje. Jestem jej to winien.

Kiedy nadchodzi kolejna katastrofa, staję przed szansą, by wszystko naprawić. Muszę to zrobić! I dla tej sprawy jestem gotów POŚWIĘCIĆ wszystko.

Premiera: 04. 07.2018 r.




Skusicie się?

13 komentarzy:

  1. Na razie czuję się tak średnio zainteresowana, ale jeszcze się wstrzymam z ostateczną decyzją.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapowiada się bardzo interesująco. Czekam na Twoją recenzję.

    OdpowiedzUsuń
  3. Już nie mogę się doczekać lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też tak średnio zainteresowany, ale myślę, że jako czytadło na wieczorne godziny to akurat bardzo dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniała książka! Można pozazdrościć patronatu nad takim tytułem. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję! Mam wielką ochotę na tę książkę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje, zapowiada się świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję patronatu :) Książkę czytałam dawno temu i chętnie przeczytam raz jeszcze jak wpadnie mi w ręce :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Czytałam i powiem jedno to jedna z najpiękniejszych książek :) jest cudowna :)

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...