Nigdy nie daj sobie wmówić, że Twoje życie nie ma sensu, że jest pozbawione wartości. To nieprawda. Ludzie, którzy to mówią, starają się leczyć własne rany, raniąc innych. Im to nie pomoże. Tobie, jeśli na to pozwolisz, może zaszkodzić. [Marcin Kaczmarczyk] ❤

wtorek, 19 czerwca 2018

ZAPOWIEDŹ: ''W PROMIENIACH SZCZĘŚCIA'' AGATA PRZYBYŁEK # pod patronatem medialnym LŚC

 
Miło mi poinformować, iż mój blog: LITERACKI ŚWIAT CYRYSI objął patronatem medialnym książkę: ,,W promieniach szczęścia'' Agaty Przybyłek. 
Chwytająca za serce opowieść o poświęceniu, prawdziwej miłości i szczęściu. I o tym, że czasem rezygnując z siebie można zyskać najwięcej.

Kiedy Łucja znajduje porzucone dziecko, jej życie diametralnie się zmienia. Ponieważ dziewczynka jest chora i żadna rodzina nie decyduje się na adopcję, Łucja postanawia wziąć za nią odpowiedzialność. Niestety, otwierając się na miłość, musi porzucić swoje marzenia i plany. Czy będzie gotowa  na tyle poświęceń?

Justyna leczy się z powodu depresji. W młodości podjęła niewłaściwe decyzje, przez które teraz nie potrafi w pełni cieszyć się życiem. Tkwi w marazmie i nic nie wskazuje na to, że kiedykolwiek zazna jeszcze miłości.

Emocjonalna opowieść o wyborach z gatunku tych najtrudniejszych. Czytając zastanawiałam się, co sama zrobiłabym na miejscu bohaterek. Ogromna dawka emocji gwarantowana! – Magdalena Majcher




  Skusicie się?

16 komentarzy:

  1. Dodatkowo poleca Magdalena Majcher, tomusi być warta uwagi ksiązka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie czekam na tę książkę i nie mogę się jej już doczekać <3
    http://recenzentka-doskonala.blogspot.com/2018/06/lick-play-stage-dive-tom-i-oraz-ii.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytam właśnie "Bądź przy mnie zawsze" Agaty Przybyłek i jestem zauroczona, więc prawdopodobnie sięgnę i po tę pozycję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo czekam na premierę tej książki. 😊

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobrze się czyta książki tej młodej autorki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe, muszę się bliżej przyjrzeć tej książce...
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję patronatu. Może się na nią skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  8. Sam tytul dobrze mi sie kojarzy, wiec pewnie sięgnę :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluje patronatu, ale czy się skusze - nie wiem :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Będę poszukiwać. Emocje i dylematy to dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję patronatu! Jestem bardzo ciekawa tej ksi!żki. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Czekam na tę książkę. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Już mam tą książkę upatrzoną od jakiegoś czasu!

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...