Nigdy nie daj sobie wmówić, że Twoje życie nie ma sensu, że jest pozbawione wartości. To nieprawda. Ludzie, którzy to mówią, starają się leczyć własne rany, raniąc innych. Im to nie pomoże. Tobie, jeśli na to pozwolisz, może zaszkodzić. [Marcin Kaczmarczyk] ❤

sobota, 16 czerwca 2018

Muzyczna sobota - Dobre, bo polskie 🎶

Moi Drodzy

W kolejnej odsłonie cyklu: Muzyczna Sobota - Dobre, bo polskie, proponuję piosenkę ,,Jeszcze cię nie ma'' w wykonaniu zespołu Tulia.

W skład zespołu Tulia wchodzą cztery utalentowane wokalistki: Joanna Sinkiewicz, Dominka Siepa, Patrycja Nowicka i Tulia Biczak. Artystki kultywują tradycję polskiej muzyki ludowej, ale w niecodziennym wydaniu.

.
Nie ma cię
nigdy nie było
nie wiem jak cię wymyśleć dzisiaj mam
by się nam tak ułożyło
jak piękne słowa co znaczą miłość

Nie ma cię
dla mnie cię nie ma
nie wiem jak cię przekonać dzisiaj mam
byś się stał
niebem i ziemią
powietrzem, wodą, gwiazdą, przestrzenią
wszystkim czego chcę będziesz ty

Nie ma cię
tęsknie za tobą
puste miejsce mam w sercu, tylko myśl
zacznie się
będę na nowo

Nie będę listów pisała bogom
czego tylko chcę dasz mi ty
nie będę listów pisała bogom
wszystkim, czego chcę będziesz ty

Nie będę listów pisała bogom
czego tylko chcę dasz mi ty
nie będę listów pisała bogom
wszystkim, czego chcę będziesz ty

Nie ma cię
nigdy nie było

13 komentarzy:

  1. Pierwsze słyszę...fajne:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy wcześniej nie słyszałam o tym zespole, ale piosenka nawet fajna. 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj, zapraszam Cię do zobaczenia moich dwóch blogów jednym o Harry'm Potter'ze, drugim o fanfaction,
    https://hogwarts1828.blogspot.com/
    i
    https://fanfanctionsmusicforever.blogspot.com/
    Podoba mi się jak recenzujesz książki :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Całość mocno nietypowa, ale mnie zainteresowały :). I te stroje takie barwne!

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwszy raz słyszę ten utwór.

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...