Nigdy nie daj sobie wmówić, że Twoje życie nie ma sensu, że jest pozbawione wartości. To nieprawda. Ludzie, którzy to mówią, starają się leczyć własne rany, raniąc innych. Im to nie pomoże. Tobie, jeśli na to pozwolisz, może zaszkodzić. [Marcin Kaczmarczyk] ❤

czwartek, 14 czerwca 2018

ZAPOWIEDŹ: ''Huśtawka'' Agnieszka Lis - pod patronatem medialnym LŚC

Miło mi poinformować, iż mój blog: LITERACKI ŚWIAT CYRYSI objął patronatem medialnym książkę:  ,,Huśtawka'' Agnieszki Lis.
  
Małgorzata ceni sobie w życiu porządek. Całkowicie poświęca się pracy na uczelni, relaks traktując jak stratę czasu. Stara się realizować swój plan kariery, nakreślony lata temu. Nie może jednak wiedzieć, że życie przygotowało dla niej zupełnie inny scenariusz. Nagle, w spokojny i przewidywalny świat Małgorzaty z impetem wkraczają szalone i lekkomyślne decyzje jej córki, a matka wyjawia skrywany latami sekret rodzinny, który wywraca wszystko do góry nogami. Na dodatek siostra wyrusza w podróż do Indii w poszukiwaniu szczęścia. W opanowaniu sytuacji nie pomaga mąż, którego Małgorzata podejrzewa o zdradę. Pojawiają się również poważne problemy zdrowotne… Jak poradzić sobie z tym wszystkim?

To opowieść o trzech pokoleniach kobiet, na pozór tak różnych, a jednak połączonych wspólnymi doświadczeniami i rodzinną miłością. Czy uda im się przetrwać trudne chwile? Czy popełnione błędy da się cofnąć? Jak wiele można wybaczyć w imię miłości?

Premiera: 04.07.2018 r.





Skusicie się?

13 komentarzy:

  1. Mnie również okładka urzekła! Gratuluje patronatu:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy patronat, gratuluję Krysiu.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem zakochana w okładce, a i fabuła mnie ciekawi. Moje gratulacje.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję! :) Zapowiada się ciekawie. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję! Już sama piękna okładka kusi. Podejrzewam, że i treść równie dobra. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie czytałam jeszcze żadnej książki tej autorki. Gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  7. Takie połączenie trzech pokoleń może być bardzo ciekawe :) Gratuluję patronatu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapisuje na liste książek do przeczytania :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. "Karuzela" tej autorki skradła moje serce, więc chętnie poznam resztę jej twórczości.

    OdpowiedzUsuń
  10. W końcu muszę poznać twórczość tej Autorki...

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...