"Bądź osobą dającą wsparcie. Świat ma już wielu krytyków." - Dave Willis ❤

poniedziałek, 4 czerwca 2018

ZAPOWIEDŹ: "REVVED'' Samantha Towle # pod patronatem medialnym LŚC

Miło mi poinformować, iż mój blog: LITERACKI ŚWIAT CYRYSI objął patronatem medialnym powieść "REVVED'' niesamowitej Samantha Towle.
Mechanik rajdowy Andressa „Andi” Amaro ma jedną złotą zasadę: nigdy nie umawia się z kierowcami. Nie zamierza jej łamać – i ma ku temu dobre powody.

Carrick Ryan jest niegrzecznym chłopcem Formuły 1. Na jego widok kobiety tracą rozsądek, a dźwięk irlandzkiego akcentu rzuca je na kolana. Carrick jeździ szybko i żyje jeszcze szybciej. Gdy rozpoczynał karierę zawodową, był najmłodszym kierowcą w historii Formuły 1, pięć lat później jest jednym z najlepszych. Od kolejnych rekordów szybciej zdobywa tylko kobiece serca.

Gdy Andi otrzymuje propozycję pracy marzeń w ekscytującym świecie Formuły 1, opuszcza rodzinny dom w Brazylii z przekonaniem, że będzie w stanie pracować z Carrickiem, jednak nic nie przygotowało jej na najsilniejsze zauroczenie, jakie kiedykolwiek przeżyła. Andi nie potrafi przestać myśleć o mężczyźnie, z którym nie może być, jej złota zasada zostanie poddana najtrudniejszej z prób, gdyż Carrick zdecydował, że zdobędzie Andi… i nie cofnie się przed niczym, by to zrobić.


PREMIERA 4 lipca


Skusicie się? Gorąco polecam!

18 komentarzy:

  1. Gratuluję :) I jakie zacne grono patronów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje. Zapowiada się ciekawa lektura.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję! Również będę miała okazję poznać tę książkę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje! Myślę, że koleżance spodoba się ta fabuła

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję wspaniałego patronatu. Książka bardzo mnie zaciekawiła. Zdecydowanie trafia w mój gust.

    Pozdrawiam.
    Kasia
    http://SimplyEverything.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Hohoho, zapowiada się gorąca lektura!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ooo kurczaki :0 Jak ja uwielbiam takie książki, jeszcze jak są dobrze napisane to już całkiem :D Dopisuje ją do mojej listy "Do przeczytania".
    Czy jest szansa że pojawia się tutaj na blogu jakieś konkursy z "Pucked" i z tą ksiazka? Pani pomysły na konkursy są rewelacyjne, aż milo wykonuje się dane zadania :)
    I gratuluję patronatu <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będą konkursy zarówno z książką PUCKED jak i REVVED :)
      I dziękuję ślicznie za nadesłane gratulacje.

      Usuń
  8. Wiem komu polece i to natychmiast! Gratuluje patronatu!

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję patronatu :) Książkę czytałam jakiś czas temu w oryginale i bardzo mi się podobała :) Myślę, że historia spodoba się fankom serii Driven K. Bromberg :)

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...