Nigdy nie daj sobie wmówić, że Twoje życie nie ma sensu, że jest pozbawione wartości. To nieprawda. Ludzie, którzy to mówią, starają się leczyć własne rany, raniąc innych. Im to nie pomoże. Tobie, jeśli na to pozwolisz, może zaszkodzić. [Marcin Kaczmarczyk] ❤

wtorek, 14 maja 2019

WYNIKI KONKURSU: Iść pod wiatr, iść ku burzom

MOI DRODZY,

Podaję wyniki konkursu, w którym można było wygrać ,,Zniszczoną'' Moniki Rępalskiej.

Dziękuję wszystkim uczestnikom za udział w konkursie. Podesłaliście wiele ciekawych odpowiedzi dotyczących walki z Waszymi kompleksami, ułomnościami bądź problemami. Miałam nie lada problem z wyłonieniem zwycięzcy. Ostatecznie jednak zdecydowałam się nagrodzić komentarz napisany przez Agnieszkę Kaniuk, która jest chodzącym dowodem na potwierdzenie stwierdzenia „człowieka można zniszczyć, ale nie pokonać” (E. Hemingway).

Przesyłam Ci Agnieszko moc pozytywnej energii! 💥💥💥
Jeśli chodzi o mnie, to od kiedy zdałam sobie sprawę, że jestem inna" niż większość ludzi w środowisku, którym żyje, walczą przede wszystkim z brakiem tolerancji wobec inności jednostki.

Jako, że od urodzenia jestem osobą niepełnosprawną, codziennie staram się pokazać, że inny, nie znaczy gorszy. Walczę także ze swoimi słabościami i każdego dnia pokonuje je na nowo, starając się znaleźć siły do pokonywania przeciwności w tym nierównym starciu z życiem codziennym. Niestety, nie zawsze udaje mi się wyjdź z tej walki zwycięsko i ponad 2 lata temu, los zadał mi olejny niespodziewany cios prosto w plecy w postaci diagnozy o chorobie nowotworowej. Mimo to, ja nadal nie składam broni i nie poddam się zbyt łatwo. Będę walczyć, dopóki starczy mi sił. Nie pozwolę, aby moje poddanie się było pożywką dla bezwzględnego przeciwnika, jakim jest chorobą. Dla mnie, szklanka zawsze jest do połowy pełna. Dopóki żyje, wszystko jest możliwe. Nie tracę nadziei. 😊

🌿🌿🌿

Laureatce serdecznie gratuluję i proszę o kontakt mailowy wraz z danymi do wysyłki nagrody.

8 komentarzy:

  1. Zasłużone gratulacje!
    Agnieszko, dużo zdrowia i szczęścia do dobrych lekarzy.
    Pozdrawia,
    osoba niepełnosprawna

    OdpowiedzUsuń
  2. Krysiu, dziękuję Ci bardzo za wyróżnienie mojej odpowiedzi nagrodą. Jest to dla mnie naprawdę przemiła niespodzianka. 😊 Dziękuję także Tobie i wszystkim komentującym tego posta za gratulacje i pozytywną energię. 💕 Adres do wysyłki nagrody już przesłałam na wskazany adres. 😊

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...