Nigdy nie daj sobie wmówić, że Twoje życie nie ma sensu, że jest pozbawione wartości. To nieprawda. Ludzie, którzy to mówią, starają się leczyć własne rany, raniąc innych. Im to nie pomoże. Tobie, jeśli na to pozwolisz, może zaszkodzić. [Marcin Kaczmarczyk] ❤

poniedziałek, 13 maja 2019

ZAPOWIEDŹ: "DOM LALEK" EDYTA ŚWIĘTEK # PATRONAT MEDIALNY

Miło mi poinformować, iż mój blog: LITERACKI ŚWIAT CYRYSI objął patronatem medialnym książkę "Dom lalek'' Edyty Świętek.
Anita jest z natury wycofana i charakteryzuje się niską samooceną. Źródłem takiej postawy są problemy z przeszłości jako dziecko, a następnie nastolatka, wciąż spotykała się z przykrościami ze strony rówieśników, którzy prześladowali ją, szydząc, że jest taka sama jak jej niepełnosprawna intelektualnie siostra. Kompleksy narosłe w dzieciństwie rzutują na dorosłe życie kobiety.Pewnego dnia Anita znajduje na masce swojego samochodu pudełko z lalką. Nie przywiązuje wagi do tego wydarzenia. Kilka miesięcy później poznaje Mikołaja mężczyznę, który wydaje jej się niemal idealny. Jego opiekuńczość i ciągłe zainteresowanie schlebiają kobiecie. Nawiązuje się pomiędzy nimi romans. Anita rozkwita w tym związku, w końcu czuje się wartościowa i atrakcyjna. Okazuje się jednak, że Mikołaj coś przed nią ukrywa.

Premiera 28 maja


Skusicie się?

21 komentarzy:

  1. Gratuluję! Okładka jest przepiękna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaka piękna okładka. Czekam na recenzję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też okładka szalenie mi się podoba. Na recenzję jeszcze trochę trzeba poczekać, ale już teraz napiszę, że naprawdę warto sięgnąć po ,,Dom lalek''.

      Usuń
  3. Nie lubię różu, ale ta okładka ma coś w sobie. Niby nie w moim stylu, a ogromnie mi się podoba. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie też zauroczyła okładka. Gratuluję patronatu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapisuję tytuł :)
    http://whothatgirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Fabuła brzmi intrygująco, więc chętnie sięgnę po ten tytuł.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapowiada się ciekawie. Gratulacje :)
    pozdrawiam, Pola
    www.czytamytu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Okładka piękna a opis intrygujący.
    Oby było to coś więcej niż szablonowa, cukierkowa powieść o naiwnej kobiecie zakochanej w złym mężczyźnie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna okładka, ale nie jestem pewna czy to książka dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Okładka przyciąga uwagę!

    OdpowiedzUsuń
  11. Olbrzymie gratulacje! :) Książka wydaje się być ciekawa, a i okładka jest cudowna ♥ Pewnie te dwa czynniki sprawią, że przeczytam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję! Miło mieć w swojej bibliotece dużo książek pod Twoim patronatem ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Czuję się zaintrygowana- sekrety, ach :)

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...