Nigdy nie daj sobie wmówić, że Twoje życie nie ma sensu, że jest pozbawione wartości. To nieprawda. Ludzie, którzy to mówią, starają się leczyć własne rany, raniąc innych. Im to nie pomoże. Tobie, jeśli na to pozwolisz, może zaszkodzić. [Marcin Kaczmarczyk] ❤

wtorek, 27 czerwca 2017

ZAPOWIEDŹ: ''Za zakrętem'' Anna Kasiuk - pod patronatem medialnym LŚC

Miło mi poinformować, iż mój blog: LITERACKI ŚWIAT CYRYSI objął patronatem medialnym książkę: ''Za zakrętem'' Anny Kasiuk.
 
 Opowieść o miłości, która ocala

Trzydziestodwuletnia Agnieszka żyje w błogim przekonaniu, że świat stoi przed nią otworem. Mieszkając z rodzicami, na których wsparcie i zrozumienie zawsze może liczyć, nie musi się troszczyć o codzienne potrzeby powszedniego życia. Jej świat wali się w gruzy, gdy rodzice giną w wypadku samochodowym. Agnieszka jest przekonana, że śmierć rodziców ma związek z przestępstwem, którego ona i jej matka były mimowolnymi świadkami. Czuje, że jej własne życie oraz życie jej pięcioletniego brata również jest zagrożone. Jedynym wyjściem wydaje się być wyjazd z rodzinnego miasta. Czy Agnieszka zdoła uciec przed zagrażającymi jej bandytami i własnym obezwładniającym lękiem?


,,Obudziłam się przerażona. Otarłam dłońmi wilgotną twarz, upewniając się przy tym, że to, co mnie otaczało, nie było realne. To był tylko sen. Kolejny zły sen. Takie rzeczy nie dzieją się naprawdę. Podniosłam się i zerknęłam do tyłu na Dawida. Spał i śnił spokojne sny. „Chociaż on” – pomyślałam gorzko, przełykając łzy cisnące mi się do gardła. Odgarnęłam z twarzy mokre włosy, wciąż rozglądając się niepewnie wokół. Boże, jak długo jeszcze to potrwa? Ile ja jeszcze mam to znosić, zanim oszaleję? Westchnęłam, tłumiąc strach, i wymknęłam się cicho z pokoju. Małą nocną lampkę pozostawiłam zapaloną. To już ostatnia noc w tym domu.''


Anna Kasiuk po raz kolejny udowadnia, że w swoich dłoniach posiada mistrzowskie pióro.
Stworzyła niebanalną opowieść, którą czytelnik pochłania z wypiekami na twarzy. Takich historii nie spotyka się codziennie.


Patrycja Łazowska, molinkaksiazkowa.blogspot.com/

,,Za zakrętem” to wspaniała książka, która na długo zapada człowiekowi w pamięci. Wzrusza, chwyta za serce, skłania do refleksji. Bohaterowie są żywi, prawdziwi, z bagażem doświadczeń, z którymi czytelnik bez problemu się utożsami.

Magda Zimna, czytamybokochamy.blogspot.com

Trzymająca w napięciu i szalenie wzruszająca. „Za zakrętem” wciąga do ostatnich stron i nie pozwala o sobie zapomnieć. Polecam!

Agnieszka Zabawa, posredniczka-ksiazek.pl

„Za zakrętem” polecam wszystkim tym, którzy chcą przeczytać książkę wciągającą od pierwszej strony – to przez nią przejechałam stację w drodze do pracy! Anna Kasiuk po raz kolejny napisała książkę, w której ludzkie dramaty i tragedie osobiste przeplatają się z miłością i szczęściem. Czytając tą książkę czułam, że ta historia mogła wydarzyć się naprawdę.

Anna Mazurek, ksiazkimojaodskocznia.blogspot.com

Anna Kasiuk kusi wykreowanym światem, w którym dobro miesza się ze złem, gdzie łatwo zapaść się w otchłań strachu, lęków i niepewnej przyszłości czyhającej za zakrętem życia. Na jednym biegunie samotność i nieufność, na drugim siła rodziny i miłość. A Ty - skręcisz czy pojedziesz dalej?

Izabela Wyszomirska, sza-terazczytam.blogspot.com

Choć nie jest to klasyczny thriller, a bardziej powieść psychologiczna z wątkiem sensacyjnym, to jednak wciąga bardziej niż niejeden kryminalny bestseller. A Anna Kasiuk udowadnia, że jest jedną z najbardziej zdolnych pisarek swojego pokolenia. Serdecznie polecam i z niecierpliwością oczekiwać będę na kolejne powieści, które wyjdą spod pióra autorki!

Aleksander Rogoziński, pisarz 
 

 PREMIERA 5 lipca 



Recenzja niebawem. Będą też konkursy :) 
 
Jesteście zainteresowani tym tytułem?

18 komentarzy:

  1. Zapowiada się ciekawie. Gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję patronatu! Jestem bardzo ciekawa Twojej recenzji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i wzajemnie gratuluję rekomendacji :) A moja recenzja będzie w dniu premiery, ale już teraz zdradzę, że jestem OCZAROWANA.

      Usuń
  3. Wielkie gratulacje! Rekomendacja Alka mnie bardzo zachęca.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję! Książka jest tego warta :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chętnie sprawdzę co czai się za zakrętem.

    OdpowiedzUsuń
  6. Czekam na recenzję. Pomimo moich uprzedzeń dam jej szansę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję patronatu :). Tematyka zaciekawia, więc jak najbardziej jestem zainteresowana tym tytułem.

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję patronatu! Ale na decyzję, czy przeczytam, poczekam jeszcze do pierwszych recenzji. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem więcej niż zainteresowana tym tytułem :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluje patronatu :). Muszę przyznać, że ta książka ma bardzo ciekawą okładkę.

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje:)
    Czytałam jedną powieść autorki, nie przekonała mnie, ale może w wolnej chwili zrobię drugie podejście.

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję patronatu, książkę chcę bardzo przeczytać :)

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...