Nigdy nie daj sobie wmówić, że Twoje życie nie ma sensu, że jest pozbawione wartości. To nieprawda. Ludzie, którzy to mówią, starają się leczyć własne rany, raniąc innych. Im to nie pomoże. Tobie, jeśli na to pozwolisz, może zaszkodzić. [Marcin Kaczmarczyk] ❤

poniedziałek, 11 czerwca 2018

ZAPOWIEDŹ: ''Stacja Jagodno: Uczucia zaklęte w kamieniu'' Karolina Wilczyńska - pod patronatem medialnym LŚC

Miło mi poinformować, iż mój blog: LITERACKI ŚWIAT CYRYSI objął patronatem medialnym książkę:  ,,Uczucia zaklęte w kamieniu'' Karoliny Wilczyńskiej.
  
Do Jagodna niespodziewanie trafia Lea, artystka specjalizująca się w wyrobie biżuterii artystycznej. Chce wykorzystać w swoich projektach krzemień pasiasty – największy dar natury z tutejszych gór, zwany też kamieniem optymizmu. Tymczasem awaria samochodu zatrzymuje ją na dłużej w urokliwej miejscowości, a nieco gburowaty mechanik, w którego ręce trafiło zepsute auto nowoprzybyłej, okazuje się bardzo intrygujący… Tylko czy ta znajomość nie skończy się awarią? I czy Lea rzeczywiście pojawiła się w okolicy przypadkiem?

Pozostałych, dobrze nam znanych bohaterów książek z cyklu „Stacja Jagodno”, również czekają niespodzianki. Marysia przeżyje letnie zauroczenie i nieodłącznie związane z nim chwile miłosnej niepewności. Jadwiga postanowi wreszcie odpocząć i wyjedzie na wczasy, zostawiając córkę pod opieką nieprzepadającego za dziećmi wójta. Natomiast Babcia Róża doceni, jak drogocenne jest dobre zdrowie…

W najnowszym tomie bestsellerowej sagi mieszkańcy urokliwego Jagodna odkryją, że nie każdy oszlifowany kamień jest cenny, a to, co wartościowe, nie zawsze się błyszczy.

Premiera: 20.06.2018 r.



Skusicie się?

11 komentarzy:

  1. Super. Czekam właśnie na tę książkę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! Brawo! :) Czekam właśnie na tę książkę :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Z ogromną niecierpliwością wyczekuję tego tomu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przeczytałam pierwsze cztery i się cieszyłam, ze udało mi się cała serię przeczytać na raz - ale niestety nie dawno się dowiedziałam, ze jest ciąg dalszy :( a ja już tak dawno czytałam, ze chyba bym musiała zacząć od nowa

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapowiada się ciekawie, Ja, facet ale takie czytadła przypadają mi do gustu, zwłaszcza na leniwe letnie wieczory. Cyrysiu, gratuluję patronatu ! Masz dobrą rękę do dobrych książek !

    OdpowiedzUsuń
  6. No proszę, kolejny patronat - i to ciekawej książki- gratulacje:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Na pewno poszukam i będę czytać, już się cieszę :)

    Gratuluję patronatu

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolejna seria, którą chciałabym przeczytać... Tylko kiedy znaleźć na to czas!?

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...