"Bądź osobą dającą wsparcie. Świat ma już wielu krytyków." - Dave Willis ❤

sobota, 4 lipca 2015

Wyniki przerażającego konkursu

Nadszedł czas na ogłoszenie wyników konkursu, w którym do wygrania 1 egzemplarz książki ''Nie zabijaj mnie, kochanie'' Danki Braun.

  Zanim przejdziemy do werdyktu chciałabym wszystkim uczestnikom serdecznie podziękować za udział! Jest to bardzo miłe, że aż tyle osób zechciało zawalczyć o nagrodę.

 Przeszliście samych siebie i trudno mi było wybrać najlepszą pracę. Gratulacje i słowa uznania należą się wszystkim bez wyjątku.

 Ostatecznie, po długich i burzliwych naradach z samą sobą postanowiłam wybrać opowiadanie Kingi K. 
Gratuluję!

 

26 komentarzy:

  1. oj tak opowiadanie porażające:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow :) Gratuluję i jestem pod ogromnym wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Również przyłączam się do gratulacji, po opowiadanie świetne ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo, bardzo wszystkim dziękuję:-)! Cieszę się z wygranej:-)! A i zabawę przy pisaniu miałam przednią;-)!

    Kinga K.

    OdpowiedzUsuń
  5. Opowieść cudowna, to znaczy przerażająca! ;) Gratulacje ;)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...