"Bądź osobą dającą wsparcie. Świat ma już wielu krytyków." - Dave Willis ❤

poniedziałek, 6 lipca 2015

Wyniki włoskiego konkursu

  ~~~

Nadszedł czas na ogłoszenie wyników konkursu, w którym do wygrania była ''Włoska symfonia'' Agnieszki Walczak-Chojeckiej.

  Zanim przejdziemy do werdyktu chciałabym wszystkim uczestnikom serdecznie podziękować za udział.
 
  Ciężko było mi zdecydować, którą wypowiedź nagrodzić. Gratulacje i słowa uznania należą się wszystkim bez wyjątku.
 
 Ostatecznie postanowiłam wybrać komentarz Kasi Jabłońskiej, której uzasadnienie najbardziej przypadło mi do gustu.

Gratuluję!
 

Włochy kojarzą mi się przede wszystkim z Sofią Loren - ona jest dla mnie kwintesencją "włoskości" ;) 
 Piękna jak ten kraj, wyrazista jak aromat włoskiej kuchni, temperamentna jak włoski język i pełna nostalgicznego romantyzmu, jak włoskie piosenki :)
Kasia Jabłońska

20 komentarzy:

  1. Gratuluję, choć troszkę żal, ze to nie ja.... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wielkie gratulacje ☺ a ja nawet nie wiedziałam o konkursie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję!!! :D Strasznie się cieszę, bo ta książka kusiła mnie już w zapowiedziach:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję (-: I tak miałam ją zamówić, wstrzymałam się tylko ze względu na konkurs (-;

    OdpowiedzUsuń
  5. Przyłączam się do gratulacji ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję i życzę miłej lektury! :)

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...