"Bądź osobą dającą wsparcie. Świat ma już wielu krytyków." - Dave Willis ❤

środa, 22 lipca 2015

Zapowiedź ''Nie ma nieba'' + patronat


Z wielką przyjemnością informuję, iż mój blog: 
LITERACKI ŚWIAT CYRYSI objął patronatem medialnym ''Nie ma nieba'' - najnowszą powieść Jolanty Kosowskiej, autorki książek: ''Niepamięć'', ''Déjà vu'' oraz ''Niemoralna gra''. 
 
 Dziękuję wydawnictwu Novae Res za ten zaszczyt. 

Opis fabuły:
Historia miłości i lekarskich dylematów.
„Nie ma nieba” to nieprzewidywalna opowieść o lekarzach, ich pacjentach i relacjach zachodzących między nimi – o wyczerpującym poczuciu odpowiedzialności, empatii, której nadmiar może stać się siłą niszczącą obydwie strony, rozterkach i dylematach. A wszystko to wplecione w historię miłości, która mogłaby stać się love story współczesnych czasów.

Przeczytaj! Być może nagle w swym lekarzu zobaczysz zupełnie innego człowieka…

Fragment:
 Zaproszony do gabinetu usiadł ze spuszczoną głową. Raptem przemknęło mi przez myśl, że to jest już zupełnie inny człowiek. W pierwszej chwili nie potrafiłem tego nazwać. Tak jakby nagle przygasł… Milczał i słuchał. Powiedziałem, że jest mi przykro i ciężko go o tym informować. Powtarzałem wszystko kolejny już raz, za każdym razem inaczej dobierając słowa, bo wydawało mi się, że mnie znowu nie rozumie. Zrozumiał. Wstał gwałtownie. Odepchnięte przez niego krzesło z hukiem runęło na podłogę. Nawet się nie obejrzał.
„Co mi tu pieprzysz, człowieku? Co się tak gimnastykujesz? W dupie masz mnie i to, co mówisz! Wisi ci, co to dla mnie znaczy! To pana praca! Ile ktoś panu płaci za mówienie takich rzeczy innym ludziom?”


PREMIERA: 6 sierpnia!!! 

Recenzja niebawem. Będą też konkursy :)

Jesteście zainteresowani tym tytułem?

  Osobiście polecam - naprawdę warto!

78 komentarzy:

  1. Za każdym razem gdy odwiedzam twój blog zachodzę w głowę, jak Ty to robisz? tyle recenzji, wywiadów, patronatów. Podziwiam:) i oczywiście gratuluję:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama się sobie dziwię jak to ogarniam. Chyba chodzę na jakimś autopilocie :)
      Dziękuję za nadesłane gratulacje :)

      Usuń
  2. Jak Ty to robisz, że masz tyle patronatów, ostatnio czytałam książkę, której też patronujesz. Od czego to zależy ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama nie wiem. Po prostu pada propozycja, czytam daną książkę i jeśli okazuje się godna uwagi, zgadzam się wziąć ją pod swoje blogerskie skrzydła :)

      Usuń
    2. Rozumiem. Dziękuję za odpowiedź.

      Usuń
  3. Gratuluję! W sierpniu to ja chyba zbankrutuje. Wychodzi tyle fajnych książek;)
    http://ksiazkomiloscimoja.blogspot.com/?m=0

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda. W sierpniu wychodzi wiele cudnych powieści :)

      Usuń
  4. Zwykle unikam książek o wątkach medycznych, ale ostatnio zaintrygowała mnie praca i odczucia lekarzy, więc tytuł zapisany. Czekam na Twoją recenzję, no i oczywiście gratuluję patronatu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też zwykle unikam książek z wątkiem medycznym, ale powyższa jest naprawdę wyjątkowa, dlatego polecam ją gorąco.

      Usuń
  5. Moje gratulacje :) przeczytałam fragment, cóż zobaczymy co to będzie za książka. Jestem ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za nadesłane gratulacje. Sam fragment nie oddaje w pełni wyjątkowości tej książki. Dlatego polecam poznać ''całość'' :)

      Usuń
  6. Ty to lecisz z tymi sukcesami :) Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lecę, lecę, ale jak długo - tego nie wiem :)
      Dziękuję za nadesłane gratulacje.

      Usuń
    2. Oj tak. W takim razie żeby się to nigdy nie zatrzymywało :)

      Usuń
    3. Każdy z nas ma swoje ''5 minut'', więc nie wiadomo jak długo potrwa moja dobra passa. A na razie cieszę się tym, co już osiągnęłam :)

      Usuń
  7. Gratuluję! Z chęcią przeczytam książkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za nadesłane gratulacje. Cieszę się, że masz zamiar poznać ''Nie ma nieba''. Na pewno się nie zawiedziesz.

      Usuń
  8. wow! gratuluję patronatu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kto wie, być może przeczytać, jednak na temat tego tytułu oczekuję przeczytać coś więcej ;)
    Chylę czoła! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z mojej strony gorąco polecam, bo to niezwykła, dająca do myślenia lektura.

      Usuń
  10. Dziewczyno - szalejesz z tymi patronatami! :D Gratuluję po raz kolejny. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Życie nie tylko po to jest, by brać" :)))
      Dziękuję za nadesłane gratulacje.

      Usuń
  11. Idziesz jak burza :) Gratuluję Krysiu kolejnego patronatu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję. Lubię książki z wątkami medycznymi, choć nie ma ich znowu aż tak wiele. Na ,,Recepcie na miłość" jednak się ścięłam. Z związku z tą publikacją poczekam na Twoje wpisy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja z reguły nie przepadam za książkami, w których występują wątki medyczne, ale tym razem jestem mega zadowolona z lektury ''Nie ma nieba'' i polecam ją wszystkim bardzo gorąco.

      Usuń
  13. Gratuluję patronatu ;)

    To może być ciekawa lektura :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Możesz wierzyć mi na słowo albo i nie - ''Nie ma nieba'' to naprawdę niezwykła powieść, którą gorąco polecam.

      Usuń
  14. Gratuluje serdecznie. Zapowiada się intrygująca historia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję ;)
      Historia rzeczywiście jest bardzo interesująca i przejmująca. Więcej zdradzę w recenzji.

      Usuń
  15. Wczoraj skończyłam czytać i będę przekonywać wszystkich, że warto. Moim zdaniem to najlepsza książka autorki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie wiesz jak bardzo się cieszę czytając Twoja słowa, bo to oznacza, że nie ja jedna sądzę, iż ''Nie ma nieba'' jest godna uwagi i polecenia.

      Usuń
  16. Kolejne gratulacje :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratulacje patronatu!! Książki Jolanty Kosowskiej są wyjątkowe :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie za nadesłane gratulacje.
      Zgadzam się z Tobą w zupełności - książki Jolanty Kosowskiej są wyjątkowe!!!

      Usuń
  18. Idziesz jak burza :) A treść książki bardzo mnie zaintrygowała. Czekam na konkurs:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)
      Cieszę się, że książka wzbudziła Twoje zainteresowanie. Polecam gorąco - na pewno się nie zawiedziesz.
      A konkurs ogłoszę niebawem, po recenzji.

      Usuń
  19. Gratuluję kolejnego patronatu Cyrysiu!
    Książka zapowiada się ciekawie, może przeczytam :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za nadesłane gratulacje.
      A książkę polecam - naprawdę niezwykła powieść.

      Usuń
  20. powieść wydaje się wciągająca:D

    OdpowiedzUsuń
  21. Krysiu kochana, szalejesz po prostu, super:)

    OdpowiedzUsuń
  22. No nie, znowu? :)
    A poważnie, mam tę książkę i wkrótce zabieram się za czytanie. Moja mama twierdzi, że jest świetna ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znowu, znowu :))))
      Twoja mama wie co dobre, bo książka faktycznie świetna i mam nadzieję, że Ty również niebawem podzielisz moje i mamy zdanie.

      Usuń
  23. Książki o lekarzach jeszcze nie czytałam.
    Gratuluję patronatu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie tym bardziej polecam :)
      Dziękuje za nadesłane gratulacje.

      Usuń
  24. Szalejesz, ale to dobrze. Serdecznie gratuluję. A o książce już słyszałam na FB od samej autorki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie. I mam nadzieję, że skusisz się na lekturę ''Nie ma nieba'', bo naprawdę warto.

      Usuń
  25. Tak cieplutko gratuluję!!! :D
    Szalejesz niesamowicie!
    Sama bym sobie życzyła takiego patronatu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo, bardzo dziękuję :)
      Tobie również życzę wielu sukcesów patronackich i nie tylko.

      Usuń
  26. Gratulacje! A książkę będę musiała przeczytać, bo zapowiada się naprawdę niekonwencjonalnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję.
      A książkę polecam. To naprawdę nietypowa lektura.

      Usuń
  27. Cóz mogę napisać. Wielkie gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  28. Gratuluję :))
    Sama jestem bardzo zainteresowana tą pozycją i będę wypatrywać recenzji :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję :)
      Mam nadzieję, że moja recenzja przekona Cię do przeczytania ''Nie ma nieba''.

      Usuń
  29. Gratulacje:) Wcale mnie już nie dziwią te twoje patronaty ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Również serdecznie gratuluję :) Czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  31. O rany, za każdym razem, gdy tu wchodzę jakiś nowy patronat! Albo rozkręciłaś się na dobre albo powinnam wchodzić tu częściej, żeby nie było między nimi takiej przepaści. Gratuluję, zdecydowanie zasłużyłaś ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie za nadesłane gratulacje i zapraszam częściej w moje skromne blogowe progi :)

      Usuń
  32. Brzmi ciekawie :)
    Nic tylko gratulować Krysiu! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I w rzeczywistości faktycznie tak jest.
      Dziękuję ślicznie za nadesłane gratulacje.

      Usuń
  33. Gratuluję kolejnego patronatu :)

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...