Nigdy nie daj sobie wmówić, że Twoje życie nie ma sensu, że jest pozbawione wartości. To nieprawda. Ludzie, którzy to mówią, starają się leczyć własne rany, raniąc innych. Im to nie pomoże. Tobie, jeśli na to pozwolisz, może zaszkodzić. [Marcin Kaczmarczyk] ❤

niedziela, 4 listopada 2018

ZAPOWIEDŹ: ''Nadzieje Olgi'' Aneta Krasińska # pod patronatem medialnym LŚC

Miło mi poinformować, iż mój blog: LITERACKI ŚWIAT CYRYSI objął patronatem medialnym książkę: ,,Nadzieje Olgi'' Anety Krasińskiej.
Olga usiłuje wrócić do normalnego życia. Chodzi do pracy, zajmuje się domem i dziećmi i marzy o chwili, kiedy zostanie ogłoszony wyrok w sprawie śmierci jej ciotki Elżbiety. Ciągnąca się od kilku miesięcy sprawa właśnie dobiega końca. Jednak znaleziony pamiętnik Elżbiety rzuca nowe światło na całą sytuację, całkowicie odmieniając stosunek Olgi do sprawczyni wypadku. Kobieta nawiązuje kontakt z Kaliną, która staje jej się coraz bliższa.

Tymczasem Lena odnosi wrażenie, że jest osaczona. Wciąż czuje na swoich plecach zimny oddech Adama. Ostatecznie decyduje się na wykonanie nieodwracalnego kroku.


Premiera: 20 listopada



  Skusicie się?

12 komentarzy:

  1. Okładka tego tomu podoba mi się najbardziej. Mam nadzieję, że i treść będzie równie dobra. Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Seria jeszcze przede mną. Moje gratulacje.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam jeszcze okazji czytać nic tej autorki. Gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  4. Na chwilę obecną nie jestem zainteresowana książką - ale kto wie co będzie w przyszłości :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj!! Gratuluję patronatu , a ta seria dopiero przede mną. Pozdrawiam i zapraszam w me progi blogowe.
    http://ukatji.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...