Nigdy nie daj sobie wmówić, że Twoje życie nie ma sensu, że jest pozbawione wartości. To nieprawda. Ludzie, którzy to mówią, starają się leczyć własne rany, raniąc innych. Im to nie pomoże. Tobie, jeśli na to pozwolisz, może zaszkodzić. [Marcin Kaczmarczyk] ❤

sobota, 24 listopada 2018

Muzyczna sobota - Dobre, bo polskie 🎶

Moi Drodzy,

W kolejnej odsłonie cyklu: Muzyczna Sobota - Dobre, bo polskie, proponuję piosenkę "Nie wiem jak" w wykonaniu Łukasza Łyczkowskiego & 5 RANO.

Łukasz Łyczkowski to uczestnik ósmej edycji "The Voice of Poland". Rockman, który jest też wokalistą zespołu 5 Rano.

ile straconych lat
zmarnowanych na sen
wspomnień których tak żal
pogubionych we mgle

wiem, wybrałem to sam
diabeł śmiał się do łez
zapatrzony w los tych, 
których zabrał wieczny sen

ja - aktorem za dnia
ja – straceńcem co noc
ja – aniołem wśród was
brudnym od waszych kłamstw

mówią mi: weź się w końcu zmień
wybierz światło, a nie cień
zostaw sny i zacznij żyć
a ja nie wiem jak
nie wiem jak

po co dałeś mu czuć 
duszę niespokojną co noc
i tę wiarę , że ja
jestem wybrańcem gwiazd

ja nie potrafię jak ty
móc wybaczać im strach
który zasiali mi
zanim zostawili jak psa

z demonami sprzed lat
co dzień muszę się bić
wymazując co noc
to co zrobili mi

mówią mi: weź się w końcu zmień
wybierz światło, a nie cień
zostaw sny i zacznij żyć
a ja nie wiem jak
nie wiem jak
mówią mi: weź się w końcu zmień
wybierz światło, a nie cień
zostaw sny i zacznij żyć
a ja nie wiem jak
nie!

nie ja nie jestem święty, nie
znam swe winy, znam swój grzech
mamo, tak przepraszam cię
za te wszystkie łzy, 
za te wszystkie łzy,
za te wszystkie noce, gdy tak czekałaś w oknie by
móc upewnić się, że ja, w końcu umiem żyć
umiem żyć

7 komentarzy:

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...