Nigdy nie daj sobie wmówić, że Twoje życie nie ma sensu, że jest pozbawione wartości. To nieprawda. Ludzie, którzy to mówią, starają się leczyć własne rany, raniąc innych. Im to nie pomoże. Tobie, jeśli na to pozwolisz, może zaszkodzić. [Marcin Kaczmarczyk] ❤

wtorek, 27 listopada 2018

KALENDARZ ADWENTOWY JAKIEGO JESZCZE NIE BYŁO 😏

MOI DRODZY,

Jak umilić sobie czekanie na święta? Oczywiście kalendarzem adwentowym!
 

Przyznam szczerze, że pierwszy raz w swoim życiu uczestniczę w tego typu radosnej zabawie, która ma za zadanie umilić mi czas oczekiwania na święta Bożego Narodzenia. Tym większa moja ekscytacja! Dziękuję wydawnictwu Czwarta Strona za to, że obudziło we mnie dziecięcą radość. 💖💖💖😏😏😏


 Jeżeli jesteście ciekawi, co znajdzie się w powyższym kalendarzu adwentowym, to śledźcie mój blog codziennie od 1 do 24 grudniaNiech i Wam udzieli się magia Świąt! 😏 

35 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. To samo powiedziałam, jak otworzyłam przesyłkę :)

      Usuń
  2. Widziałam na Instagramie zdjęcia tych kalendarzy, to na prawdę świetny pomysł i wspaniały prezent! Wydawnictwo Czwarta Strona wykazało się kreatywnością ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem Czwarta Strona przeszli samych siebie. Znakomity pomysł!

      Usuń
  3. Wow!!! Ale super <3 Na pewno będę śledzić codziennie bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne, nawet szkoda rozpakować, ale doskonale rozumiem dziecięcą radość

    OdpowiedzUsuń
  5. Ekstra! Aż jestem pod wrażeniem, że nie otworzyłaś nic z tych cudowności :) Koniecznie będę śledziła bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ha, ale fajny pomysł!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale czasu nie dorzucili? ;)
    Świetne!

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie się prezentuje ta skrzyneczka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przefantastyczny prezent! Właściwie to nigdy nie miałam takiego kalendarza adwentowego z prawdziwego zdarzenia, a taki książkowy to już w ogóle magia! ;)

    Pozdrawiam cieplutko!
    BOOKS OF SOULS

    OdpowiedzUsuń
  10. Już widziałam u innych ten kalendarz - sama chcialabym taki mieć;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale sympatyczny prezent :).

    OdpowiedzUsuń
  12. Kalendarze wysokiej jakości? U nas zamówisz je od ręki! Zapraszamy na stronę www.foto-kalendarz.pl/.

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...