"Bądź osobą dającą wsparcie. Świat ma już wielu krytyków." - Dave Willis ❤

sobota, 5 stycznia 2019

Muzyczna sobota - Dobre, bo polskie 🎶

Kochani,

W kolejnej odsłonie cyklu: Muzyczna Sobota - Dobre, bo polskie, proponuję piosenkę ,,Twój talizman'' w wykonaniu Pauliny Czapli.


Paulina Czapla to uczestniczka programu „Tylko Muzyka. Must Be the Music”. Zachwyciła jurorów w 7. edycji programu emitowanego w Telewizji POLSAT. Wschodząca gwiazda podpisała kontakt z dużą wytwórnią i rusza na podbój rynku. Jak Waszym zdaniem prezentuje się pierwszy numer Czapli? Jak dla mnie jest bardzo energetyczny :)

Śnisz mi się za często a ja bronię się
Nie chcę się dowiedzieć, że odpuszczasz mnie
Choć pewnie myślisz o mnie wciąż
Zrób pierwszy krok bo mam już dość
I zacznij walczyć, wreszcie porwij mnie

Nie bój się moich spojrzeń to twój talizman
Mów szeptem, zostań ze mną, w końcu to przyznaj
Nie będę uciekać, ukrywać swoich prawd
Choć długo na sercu goi się blizna
To twój talizman
W końcu to przyznaj
To twój talizman
W końcu to przyznaj

Wskazać chcę ci drogę, bez niej tracę grunt
Czy potrafisz jeszcze być bez końca mój
Choć pewnie myślisz o mnie wciąż
Zrób pierwszy krok bo mam już dość
I zacznij działać, wreszcie porwij mnie

Jak ciepły dotyk ręki bądź
I spróbuj porwać mnie
Odlećmy z wiatrem gdzieś daleko stąd
W blasku księżyca połóżmy się

6 komentarzy:

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...