"Bądź osobą dającą wsparcie. Świat ma już wielu krytyków." - Dave Willis ❤

sobota, 19 stycznia 2019

Muzyczna sobota - Dobre, bo polskie 🎶

Kochani,

W kolejnej odsłonie cyklu: Muzyczna Sobota - Dobre, bo polskie, proponuję piosenkę ,,
Szukaj mnie'' w wykonaniu Ani Rusowicz i Sławka Uniatowskiego (z filmu Miszmasz czyli Kogel Mogel 3)

Autor tekstu: Marek Dagnan 
Kompozytor:Seweryn Krajewski

[Ania Rusowicz]
Na chwilę przed odlotem
Wśród ptasich stad
W zawiłym horoskopie
Na tysiąc lat
W otwartym nagle oknie
W cieniu za firanką
Wśród ludzi na przystanku
W słońcu i we mgle -

[Ania Rusowicz]
Szukaj mnie
Cierpliwie dzień po dniu
Staraj się podążać moim śladem
Szukaj mnie
Bo sama nie wiem już
Bo nie wiem kiedy sama się odnajdę

[Sławek Uniatowski]
Wśród siedmiu dni tygodnia
Jednakich tak
W tańczących deszczu kroplach
Zawodu łzach
Po lustra obu stronach
W nowych wciąż marzeniach
Gdzie jestem, gdzie mnie nie ma
Już nie bardzo wiem

[Ania Rusowicz i Sławek Uniatowski]
Szukaj mnie
Cierpliwie dzień po dniu
Staraj się podążać moim śladem
Szukaj mnie
Bo sama nie wiem już
Bo nie wiem kiedy sama się odnajdę [x2]

[Sławek Uniatowski]
Szukam cię
Cierpliwie dzień po dniu
Staram się podążać twoim śladem

[Ania Rusowicz]
Szukaj mnie
Choć sama nie wiem już
Choć sama nie wiem kiedy się odnajdę

[Ania Rusowicz i Sławek Uniatowski]
Szukaj mnie
Cierpliwie dzień po dniu
Staraj się podążać moim śladem
Szukaj mnie
Bo sama nie wiem już
Bo nie wiem kiedy sama się odnajdę [x2]

9 komentarzy:

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...