"Bądź osobą dającą wsparcie. Świat ma już wielu krytyków." - Dave Willis ❤

środa, 2 stycznia 2019

ZAPOWIEDŹ: ''MUZYKA TWOJEJ DUSZY'' Agnieszka Lis # pod patronatem medialnym LŚC

Miło mi poinformować, iż mój blog: LITERACKI ŚWIAT CYRYSI objął patronatem medialnym książkę: "Muzyka TWOJEJ duszy'' Agnieszki Lis.
Muzyka twojej duszy to wzruszająca opowieść o trudnej sztuce wyborów. O dążeniu do perfekcji, która nie zawsze okazuje się być tym, czego pragniemy.

Igor trafia do szkoły z internatem. Jest skryty i unika ludzi. Gdy otrzymuje od wujka swój pierwszy aparat fotograficzny odkrywa pasję, która będzie towarzyszyć mu przez całe życie.

Po kilku latach od zakończenia szkoły Igor poznaje Elżbietę – utalentowaną i odnoszącą sukcesy pianistkę. Pomiędzy nimi rodzi się uczucie. Czy jednak miłość do muzyki nie jest dla niej ważniejsza, niż miłość do fotografa? Jaką rolę odegra bolesna przeszłość Igora?

Premiera: 16.01.2019 r.


Skusicie się?

10 komentarzy:

  1. Gratuluję patronatu! A po książkę chętnie sięgnę! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wspaniałego patronatu. Z przyjemnością poznam tę historię. 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję patronatu. Może się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję kolejnego udanego patronatu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję kolejnego patronatu! Czytałam trochę o tej książce i jestem jej bardzo ciekawa ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapowiada się całkiem nieźle! Gratuluję patronatu!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...