Nigdy nie daj sobie wmówić, że Twoje życie nie ma sensu, że jest pozbawione wartości. To nieprawda. Ludzie, którzy to mówią, starają się leczyć własne rany, raniąc innych. Im to nie pomoże. Tobie, jeśli na to pozwolisz, może zaszkodzić. [Marcin Kaczmarczyk] ❤

piątek, 8 września 2017

ZAPOWIEDŹ: ''Kącik zagubionych serc'' Magdalena Trubowicz - pod patronatem medialnym LŚC

Miło mi poinformować, iż mój blog: LITERACKI ŚWIAT CYRYSI objął patronatem medialnym książkę: „Kącik zagubionych serc'' Magdaleny Trubowicz.

.

Kogo dosięgnie strzała kupidyna?


Można by pomyśleć, że w erze portali społecznościowych i e-randek nikt już nie korzysta z usług biur matrymonialnych. A jednak!

Wanda ma 42 lata i właśnie przyłapała swojego męża z kochanką. To już jej drugie małżeństwo, a przez ostatnie dwadzieścia lat tkwiła jako kura domowa i opiekunka prawie już 16-letniego syna.

Trzeba powiedzieć dość! Czas na zmiany!

Kobieta zaczyna pracę w biurze matrymonialnym „Kupidyn w spódnicy”, którego właścicielka niespodziewanie umiera, a Wandzie nie pozostaje nic innego tylko przejąć biuro. Nowa droga życia okaże się przekleństwem czy wybawieniem? Ile złamanych serc uda się jej naprawić? I czy ją samą dosięgnie strzała kupidyna?

Pierwsza odsłona humorystycznej serii obyczajowej, przy której śmiać się będziecie do rozpuku roniąc przy tym niejedną łzę.


Premiera: 13.09.2017 



Recenzja niebawem. Będą też konkursy :) 
 
Jesteście zainteresowani tym tytułem?

19 komentarzy:

  1. Może się skuszę, ale na razie jeszcze nie jestem do niej przekonana. Poczekam na Twój wpis i jednocześnie gratuluję kolejnego patronatu!

    OdpowiedzUsuń
  2. Brzmi bardzo sympatycznie i już się nie umiem doczekać tej dawki humoru :)
    Pozdrawiam i gratuluję patronatu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chętnie się skuszę. Gratuluję patronatu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak, jesteśmy zainteresowani tym tytułem! I to bardzo:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Książka zapowiada się nieźle ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Już przeczytałam, było całkiem przyjemnie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Książkę już mam, niebawem będę czytała. Jestem jej bardzo ciekawa:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Z niecierpliwością czekam na tę pozycję. :) Czuję, że się w niej zakocham.

    OdpowiedzUsuń
  9. Na ponure jesienne wieczory będzie jak znalazł :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Książka idealna dla mnie. Z wielką chęcią ją przeczytam ;) Gratuluję patronatu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pochłonęłabym na raz! Gratuluję patronatu!

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję patronatu! Zapowiada się interesująco :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo lubię twórczośćp. Magdaleny. Ta równięż przpuszczam, że przypadnie mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  14. Coraz częściej mam ochotę na obyczajówki, romanse. Chyba gust mi się zmienia, aczkolwiek miałam tak, że strasznie były dla mnie drętwe, dlatego najpierw kupuję i teraz przygotowuję się psychicznie do czytania :P

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję patronatu. Okładka przyciąga kolorami, co pozytywnie nastraja kiedy za oknem szaruga.

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...