"Bądź osobą dającą wsparcie. Świat ma już wielu krytyków." - Dave Willis ❤

czwartek, 14 września 2017

KONKURS ''SNAJPERSKI'' - USTRZEL LICZNIK [wyniki + bawimy się dalej]

Kochani, 

  Tym razem także tylko jedna osoba wykazała się nie lada refleksem i uchwyciła 1 988 888 wyświetleń mojego bloga. Tą zwyciężczynią jest Anita Zdanek, która otrzymuje książkę niespodziankę :)


A my bawimy się dalej 😊
  
PIERWSZA OSOBA, która prześle do mnie zdjęcie/screen z licznikiem 1 999 99 oraz  zdjęcie/screen z licznikiem 2 00 000 wyświetleń mojego bloga - OTRZYMA książkę niespodziankę 👀

 Zwycięzca będzie mógł wybrać 1 książkę spośród 7 zaprezentowanych przeze mnie propozycji.

Życzę powodzenia!

  
(mail: kryniame@wp.pl)





  
Wyniki wcześniejszego konkursu ,,snajperskiego'':

  Tym razem tylko jedna osoba wykazała się nie lada refleksem i uchwyciła 1 777 777 wyświetleń mojego bloga. Tą zwyciężczynią jest Maria Włodarska, która otrzymuje książkę niespodziankę :)


A my bawimy się dalej 😊
  
PIERWSZA OSOBA, która prześle do mnie zdjęcie/screen z licznikiem 1 988 888 wyświetleń mojego bloga - OTRZYMA książkę niespodziankę 👀
  
(mail: kryniame@wp.pl)


  
Wyniki wcześniejszego konkursu ,,snajperskiego'':
  Tym razem tylko jedna osoba wykazała się nie lada refleksem i uchwyciła 1 966 666 wyświetleń mojego bloga. Tą zwyciężczynią jest Mariola Zofia Laura Marszałek, która otrzymuje książkę ,,Przebudzona'' Igi Wiśniewskiej.
Gratuluję!
 

A my bawimy się dalej 😊
  
PIERWSZA OSOBA, która prześle do mnie zdjęcie/screen z licznikiem 1 966 666 wyświetleń mojego bloga - OTRZYMA książkę niespodziankę 👀

 (mail: kryniame@wp.pl)


  
Wyniki wcześniejszego konkursu ,,snajperskiego'':

Niestety tym razem nikomu nie udało się ustrzelić 1 955 555 wyświetleń mojego bloga. Dlatego też bawimy się dalej 😊
  
PIERWSZA OSOBA, która prześle do mnie zdjęcie/screen z licznikiem 1 966 666 wyświetleń mojego bloga - OTRZYMA książkę ,,Przebudzona'' Igi Wiśniewskiej.

(mail: kryniame@wp.pl)



  
Wyniki wcześniejszego konkursu ,,snajperskiego'':

Ponownie dwie osoby wykazały się nie lada refleksem i uchwyciły 1 944 444 wyświetleń mojego bloga. W takim przypadku biorę pod uwagę szybkość nadesłanego maila, czyli kto pierwszy, ten lepszy. Tak więc po dokładnym zweryfikowaniu obydwóch zgłoszeń oznajmiam, że pierwsze wiadomość nadeszła od  Beaty Czaban i to ona otrzymuje wybraną przez siebie nagrodę (,,Przebudzenie Morfeusza'' K.N.Haner)


 A bawimy się dalej 😊

PIERWSZA OSOBA, która prześle do mnie zdjęcie/screen z licznikiem 1 955 555 wyświetleń mojego bloga - OTRZYMA książkę ,,Przebudzona'' Igi Wiśniewskiej.

(mail: kryniame@wp.pl)



  
Wyniki wcześniejszego konkursu ,,snajperskiego'':
 
Aż dwie osoby wykazały się nie lada refleksem i uchwyciły 1 933 333 wyświetleń mojego bloga. W takim przypadku biorę pod uwagę szybkość nadesłanego maila, czyli kto pierwszy, ten lepszy. Tak więc po dokładnym zweryfikowaniu obydwóch zgłoszeń oznajmiam, że pierwsze wiadomość nadeszła od Julii Anny Szostak i to ona otrzymuje wybraną przez siebie nagrodę (,,Małżeństwo z odzysku'' Agaty Przybyłek)



A bawimy się dalej 😊

PIERWSZA OSOBA, która prześle do mnie zdjęcie/screen z licznikiem 1 944 444 wyświetleń mojego bloga - OTRZYMA do wyboru: ,,Przebudzenie Morfeusza'' K.N. Haner lub ,,Przebudzona'' Igi Wiśniewskiej.

(mail: kryniame@wp.pl)

 

  
Wyniki wcześniejszego konkursu ,,snajperskiego'':

Niestety tym razem nikomu nie udało się ustrzelić 1 922 222 wyświetleń mojego bloga. Dlatego też bawimy się dalej 😊

PIERWSZA OSOBA, która prześle do mnie zdjęcie/screen z licznikiem 1 933 333 wyświetleń mojego bloga - OTRZYMA do wyboru: ,,Przebudzenie Morfeusza'' K.N. Haner lub ,,Małzeństwo z odzysku'' Agaty Przybyłek.

(mail: kryniame@wp.pl)



Wyniki wcześniejszego konkursu ,,snajperskiego'':

Aż cztery osoby wykazały się nie lada refleksem i uchwyciły 1 911 111 wyświetleń mojego bloga. W takim przypadku biorę pod uwagę szybkość nadesłanego maila, czyli kto pierwszy, ten lepszy. Tak więc po dokładnym sprawdzeniu każdej wiadomości oznajmiam, że pierwsze zgłoszenie nadeszło od Ewelina Łukawska i to ona otrzymuje wybraną przez siebie nagrodę (,,Za głosem serca'' Izabeli M.Krasińskiej).

 

Będzie mi miło, jeśli:
- zostaniesz obserwatorem mojego bloga
- zostaniem obserwatorem mojego profilu w Google +
- polubisz fanpage mojego bloga na
Facebooku
- udostępnisz informacje o moim konkursie

  
Do dzieła!!! Naprawdę warto!



   Regulamin:
1. Organizatorem konkursu jest właścicielka bloga: LITERACKI ŚWIAT CYRYSI
2. Sponsorem nagrody jest organizator konkursu LITERACKI ŚWIAT CYRYSI.
3. Aby wziąć udział w konkursie należy wykazać się refleksem i jak najszybciej podesłać do właścicielki bloga zdjęcie  z licznikiem 1 966 666 wyświetleń bloga LŚC
4. Konkurs trwa od 23 września 2017 roku aż do momentu ''ustrzelenia'' licznika wyświetleń. 
5. Ogłoszenie zwycięzcy nastąpi w osobnym poście.
6. Nagrodą 
jest 1 książka spośród 7 zaprezentowanych propozycji. Wszystkie książki są NOWE.
7. W konkursie mogą brać udział osoby posiadające blogi oraz anonimowy uczestnicy.
8. Konkurs skierowany do osób posiadających adres zamieszkania w Polsce.
9.
Ze zwycięzcą skontaktuję się drogą mailową.

10. Konkurs nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych (Dz. U. z 2004 roku Nr 4, poz. 27 z późn. zm.)

22 komentarze:

  1. Gratuluję :) ależ szybko "przegapiłam" tą 19 11 111

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia!
    Będzie jeszcze jakiś konkurs z książką pt.: Koń, który mnie wybrał?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tą książką nie przewiduje już konkursów, ale będą za to inne, nie mniej ciekawe powieści do wygrania.

      Usuń
  3. gatulacje, ja trafiłam na 1967000 ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Skan lub zdjęcie licznika proszę przesłać do mnie na maila (kryniame@wp.pl)

      Usuń
  5. gratuluję szczęścia jolantamurawska8@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Właśnie ustrzeliłam 2 mln!!! ALE JAZDA

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam pytanie: czy jedna osoba musi podesłać screen licznika z 1 999 999 razem z 2 000 000? Czy można osobno? :)

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...