"Bądź osobą dającą wsparcie. Świat ma już wielu krytyków." - Dave Willis ❤

piątek, 15 września 2017

ZAPOWIEDŹ: ''Monopoly – gra o wszystko'' Anna Partyka – Judge [pod patronatem medialnym LŚC]

 Miło mi poinformować, iż mój blog: LITERACKI ŚWIAT CYRYSI objął patronatem medialnym książkę: „Monopoly – gra o wszystko'' Anny Partyka – Judge.

Na razie ,,Monopoly'' jest w przedsprzedaży w cenie 30 zł.
Od 28 września, dnia oficjalnej premiery, cena wzrośnie.
Jeśli zastanawiacie się czy nabyć książkę, ofiaruję Wam darmowy fragment:

Drzwi skrzypnęły krótko, wdzierając się gęstym dźwiękiem w noc. Poderwała się na łóżku. I tak sypiała jak mysz pod miotłą. Noce w domach pacjentów zwykle okazywały się koszmarne, dlatego kładła się w dresie, gotowa na każdą akcję. Tym razem w szparze, która powstała między otwartymi drzwiami a podłogą, zobaczyła tylko ciemność. Maria poczuła, że dudni jej serce, a krew pulsuje skroniach. Oczy rozbolały ją od wpatrywania się w przestrzeń wytężonym wzrokiem. Odsunęła cienką kołdrę. Czyżby Sandra otworzyła drzwi? Pod drzwiami dyżurnego pokoju Maria zawsze kładła duże prześcieradło. Tak na wszelki wypadek. Podczas kursu uczono ja, w jaki sposób zarzucać je na atakującego pacjenta, aby zahamować jego agresywne zachowanie, nie robiąc mu przy tym krzywdy.

↔↔↔

 Jeśli ktoś z Was chce skorzystać z wyjątkowej okazji zakupienia książki bezpośrednio od autorki wraz z autografem, dedykacją itp. - to serdecznie zapraszam na oficjalny fanpage Anny Partyka-Junge: KLIK.
Wystarczy napisać wiadomość prywatną do autorki i uzgodnić z nią wszelkie szczegóły. Zapraszam 👍

Premiera: 28.10.2017 



Recenzja bliżej premiery. Będą też konkursy :) 
Jesteście zainteresowani tym tytułem?

15 komentarzy:

  1. Interesująca książka. Poczekam jednak na recenzję.

    OdpowiedzUsuń
  2. To będzie ciekawa książka. Fajny pomysł na powieść.

    OdpowiedzUsuń
  3. Poczekam na Twój wpis z opinią. Gratuluję patronatu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie słyszałam o tej ksiażce. Poczekam na Twoją recenzję

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję patronatu, a książka tematycznie mnie zainteresowała:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy tytuł, będę miała na uwadze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Na razie aż tak mnie nie ciekawi.

    OdpowiedzUsuń
  8. Myslę, że kiedyś po nią sięgnę.
    Pozdrawiam.
    www.nacpana-ksiazkami.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam przyjemność osobiście poznać autorkę, czekam na premierę ksiażki :)

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...