"Bądź osobą dającą wsparcie. Świat ma już wielu krytyków." - Dave Willis ❤

sobota, 23 września 2017

ZAPOWIEDŹ: ''Stacja Jagodno: Dom pełen słońca'' Karolina Wilczyńska - pod patronatem medialnym LŚC

Miło mi poinformować, iż mój blog: LITERACKI ŚWIAT CYRYSI objął patronatem medialnym książkę:  ,,Dom pełen słońca'' Karoliny Wilczyńskiej.
 
W urokliwym Jagodnie pojawi się Sylwia, która potrafi przedmiotom dawać drugie życie. Związek Sylwii i jej partnera przechodzi kryzys. Niestety, rodziny ich obojga nie ułatwiają im rozwiązania problemu. Czy bohaterom uda się odsunąć na bok wszelkie niedomówienia i wpuszczą do swojego uczucia trochę promyków nadziei?


Tymczasem mieszkańcy Jagodna odkryją kilka ciekawych rzeczy – dlaczego panna Zuzanna tak kibicowała Marzenie i Jankowi? Jaką tajemnicę kryje leśna kapliczka? I czy Łukasz zdecyduje się przeczytać przypadkiem odnaleziony pamiętnik?


Dom pełen słońca” to wspaniała i ciepła opowieść o tym, że nasza pamięć i umiejętność nadawania sensu pozornie niepasującym elementom pomagają stworzyć lepszą przyszłość.


Premiera: 27.09.2017 r.



Recenzja będzie ukaże się kilka dni po premierze, zaś w dniu premiery zapraszam na konkurs na moim fanpage.
Jesteście zainteresowani tym tytułem? Osobiście polecam całą sagę 💛

11 komentarzy:

  1. Nie mogę się doczekać :) chyba zamówię w przedsprzedaży, Empik podobno już wysyła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czym prędzej muszę przeczytać pierwszy tom :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Krysiu gratuluję kolejnego patronatu.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Moja mama czyta tę serię. Gratulujępatronatu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Ja również, bo na razie nie wiem czy mi się spodoba :)

      Usuń
  6. Piękna okładka - ależ ty łapiesz te patronaty :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czytałam poprzednie tomy, więc na ten też się skuszę. Gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  8. U Ciebie w zapowiedziach zawsze znajdę coś dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Czytałam wszystkie części, więc i tę część muszę przeczytać. Cała saga jest cudowna.

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...