"Bądź osobą dającą wsparcie. Świat ma już wielu krytyków." - Dave Willis ❤

poniedziałek, 4 września 2017

"Jutro będziemy szczęśliwi" - Anna Dąbrowska | PREMIERA


Jutro będziemy szczęśliwi
Anna Dąbrowska
Wydawnictwo: Zysk i s-ka
Data premiery: 4 września
Liczba stron: 304
ocena: 9/10

 Życie pisze własne scenariusze

Trzy lata – już tyle czasu Zuza próbuje poskładać swoje życie od nowa, ale w tej skomplikowanej układance wciąż brakuje najważniejszego elementu – jej wielkiej miłości. Adam zniknął bez słowa pożegnania, zostawiając ją samą, ze złamanym sercem.

Kiedy Zuza postanawia zmienić swoje życie, zjawia się Adam. Czy dziewczyna będzie w stanie spojrzeć w oczy ukochanego, który tak boleśnie ją zranił? Czy tajemnica, którą skrywa Adam, stanie się przeszkodą w drodze do miłości?

Jutro będziemy szczęśliwi to książka, która rozgrzeje cię jak ciepła herbata z miodem, cytryną… i gwiazdką anyżu.
opis od wydawcy
 

Żadne słowa nie oddadzą ogromu piękna bijącego z niemal każdego słowa zawartego w tej książce...


💕💕 POLECAM 💕💕

25 komentarzy:

  1. Krótko, zwięźle i na temat, jak to mówią. Chciałabym ją przeczytać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę, że Zysk i S-ka postanowiło bombardować nas emocjami. Właśnie czytam Przyszłość ma twoje imię. Co to za przepiękna powieść. Po tę też sięgnę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Je4szcze się zastanowię,ale pewnie jak mi wpadnie w ręce to przeczytam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jesienią lubię sięgać po książki naładowane emocjami.
    Bardzo ładne zdjęcie! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Potrzebuję teraz ogromu pozytywnej literatury :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam twórczości autorki, ale chętnie to zmienię bo zapowiada się ciekawie! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Już wcześniejsza książka autorki była niesamowita :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ooo, zachęciłaś mnie do przeczytania! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawa jestem tej książki, gdyż poprzednią powieść autorki wspominam bardzo miło :)

    OdpowiedzUsuń
  10. To piękno bardzo mnie zachęca do przeczytania :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem ciekawa czy książka faktycznie posiada w sobie to piękno i czy rekomendacje są słuszne.

    OdpowiedzUsuń
  12. To najkrótsza i najbardziej zachęcająca opinia jaką przez lata czytałam!
    Pozdrawiam,
    Subiektywne Recenzje

    OdpowiedzUsuń
  13. Książka zapowiada się bardzo ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jedno zdanie, a tak wiele wyraża. Fajne zdjęcie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Już nie mogę się doczekać, aż przeczytam! :)

    ___

    Pozdrawiam serdecznie ♥♥
    Nie oceniam po okładkach

    OdpowiedzUsuń
  16. To nie pozostaje nic innego jak przeczytać! :)
    Zainteresowałaś mnie tą krótką opinią.

    OdpowiedzUsuń
  17. Sam tytuł jest bardzo optymistyczny.

    OdpowiedzUsuń
  18. Sama historia średnio mnie przekonuje, ale za to tytuł jest inspirujący i niezwykle przyciąga uwagę. ;)

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...