Nigdy nie daj sobie wmówić, że Twoje życie nie ma sensu, że jest pozbawione wartości. To nieprawda. Ludzie, którzy to mówią, starają się leczyć własne rany, raniąc innych. Im to nie pomoże. Tobie, jeśli na to pozwolisz, może zaszkodzić. [Marcin Kaczmarczyk] ❤

poniedziałek, 25 września 2017

ZAPOWIEDŹ: "Błędne siostry" Renata L. Górska - pod patronatem medialnym LŚC

Miło mi poinformować, iż mój blog: LITERACKI ŚWIAT CYRYSI objął patronatem medialnym książkę: "Błędne siostry" Renaty L. Górskiej.
 
 
Życie jest niczym podróż pociągiem. Należy liczyć się z objazdami, postojami, przesiadkami, a nawet z kraksami. Nie na wszystko mamy wpływ i dopóki tego nie zaakceptujemy, nie zaznamy wewnętrznego spokoju. 
 
Karola to młoda Polka od wielu lat mieszkająca za granicą. Wydaje się wieść tam szczęśliwe, uporządkowane życie, jednak od dawna cierpi na silne bóle migrenowe, które są niezwykle uciążliwą dolegliwością. Lekarz zaleca kobiecie tymczasowy powrót do ojczyzny, gdyż być może znajomy klimat poprawi jej samopoczucie. Nieoczekiwanie koleżanka z pracy udostępnia jej swój domek w Karkonoszach, położony wśród urokliwych gór i lasów z dala od hałaśliwej cywilizacji. Kobieta przystaje na tę propozycję, bierze półroczny urlop i przyjeżdża na ustronne odludzie.
 
Moja rekomendacja:
 
 
Premiera: 10.10.2017 r.


Recenzja pierwszego wydania: KLIK  A w dniu premiery zapraszam na konkurs na moim fanpage.
 

Jesteście zainteresowani tym tytułem?

20 komentarzy:

  1. Gratuluję. Twoja rekomendacja mnie zachęca.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję patronatu. Może się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję! Zarówno okładka, jak i opis zachęcają do lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem ciekawa motywu tej legendy, klimatyczna wydaje mi się ta powieść.

    OdpowiedzUsuń
  5. Och! Bardzo polecam! Świetna książka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Książka niekoniecznie w moich klimatach, ale okładka przyciąga wzrok! ;)
    Gratuluję patronatu i życzę szybkiego powrotu do zdrowia! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mimo wszystko polecam, bo to naprawdę wyjątkowa powieść, którą można delektować się niczym niezamąconą ciszą.
      I dziękuję za nadesłane gratulacje oraz troskę. Mam nadzieję, że sytuacja zdrowotna szybko się unormuje. Pozdrawiam!

      Usuń
  7. Gratuluję patronatu, zachęciłaś mnie do tej książki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję patronatu :) przepiękna okładka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję patronatu. Może się skuszę, bo zapowiada się ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Okładka piękna, klimatyczna, jesienna, treść równie obiecująca ale chyba odpuszczę na rzecz innych :) Gratuluję patronatu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Książka wydaje się być świetna.
    Gratuluję patronatu

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten tytuł pachnie wakacjami, więc nie pozostaje nam nic innego, jak tylko przyłączyć się do poleceń! :) Szczególnie, że za oknem robi się szaro, a wizyta w domku w Karkonoszach może być niezwykle przyjemna. :)

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...