"Bądź osobą dającą wsparcie. Świat ma już wielu krytyków." - Dave Willis ❤

sobota, 2 września 2017

WYNIKI KONKURSU: Pozbądź się kompleksów!

Moi Drodzy,
 
 Czas ogłosić wyniki konkursu, w którym można było wygrać 3 egzemplarze książki ''Forget Me Always'' Sary Wolf [recenzja: KLIK]
 
  Dziękuję wszystkim uczestnikom za udział w konkursie. Jestem pełna podziwu dla Waszej kreatywności i zaangażowania. Podesłaliście znakomite prace nawiązujące do hasła: Pozbądź się kompleksów, zaakceptuj siebie! Miałam nie lada orzech do zgryzienia, ale ostatecznie udało mi się wyłonić trójkę laureatów. Oto oni:

Klaudia
👌👌👌
 
 Julia Senator
👌👌👌
 
Agata Kaźmierczak
 👌👌👌
 
Pozwolę sobie jeszcze wyróżnić pracę Anny Jędrzejewskiej, która moim zdaniem także zasługuje na uznanie i prowokuje do refleksji.
 
 Wszystkim bez wyjątku serdecznie gratuluję!

16 komentarzy:

  1. Bardzo pomysłowe prace! Najbardziej przypadła mi do gustu pierwsza i druga :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne prace!! Gratuluję :)
    I dziękuję za wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne prace, dają do myślenia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję zwycięzcom! Piękne prace dające sporo do myślenia! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluje wygrywającej. A tak o kompleksach - ja większości z nich pozbyłam się będąc w Niemczech - tam ludzie inaczej patrzą na świat :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super, wszystkie prace są genialne!

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje dla autorów wszystkich prac!

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...