"Bądź osobą dającą wsparcie. Świat ma już wielu krytyków." - Dave Willis ❤

piątek, 1 września 2017

ZAPOWIEDŹ: "Przebudzona'' Iga Wiśniewska - pod patronatem medialnym LŚC

Miło mi poinformować, iż mój blog: LITERACKI ŚWIAT CYRYSI objął patronatem medialnym książkę: „Przebudzona'' Igi Wiśniewskiej.

Gdy nad Wolnym Miastem Rades pojawia się księżyc w pełni, ulice pustoszeją. Ani zwykli, ani paranormalni mieszkańcy nie mogą czuć się bezpieczni. Tajemnicza bestia przez kilka dni w miesiącu poluje na ludzi, a brutalny morderca wybija kolejnych paranormalnych, nie zważając na fazy księżyca.

 David, władca zmiennokształtnych, musi ustalić, czy obie sprawy jakoś się ze sobą łączą, zabić bestię i złapać mordercę. Wszystko przed kolejną pełnią.
Żeby wygrać wyścig z czasem, będzie zmuszony poprosić o pomoc nie tylko nierozgarniętego naukowca i medium, lecz także kobietę, która powinna być martwa. 

 Premiera: 08.09.2017



Recenzja niebawem. Będą też konkursy :) 
 
Jesteście zainteresowani tym tytułem?

17 komentarzy:

  1. Czytałam "Przeklętą" i chętnie przeczytam i tę książkę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeżeli chodzi o mnie, to jestem zainteresowana powyższym tytułem, czekam jedynie na Twoją opinię.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluje patronatu! Czekam na recenzję!
    Pozdrawiam,
    Subiektywne Recenzje

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooo, w końcu jest drugi tom. Czekam na konkursy i gratuluję patronatu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolejny patronat – gratulacje! A wakacje, Pani Krystyno były? Podziwiam Pani pracowitość.
    Zastanawiam się, skąd w ludziach taki pęd do zjawisk paranormalnych, bestii, brutalności, wróżek, mediów, jasnowidzów… Niewątpliwie jest spory krąg czytelników sięgających po takie teksty. Czego w nich szukają, czego im w życiu brakuje, że to ich pociąga? Nadnaturalna rozrywka?
    s-a

    OdpowiedzUsuń
  6. Książka raczej nie dla mnie. Gratuluję patronatu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak :) Gratuluje kolejnego patronatu!

    OdpowiedzUsuń
  8. Serdecznie gratuluję patronatu, czekam na recenzję :)
    Jestem ciekawa tej książki. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Książka nie za bardzo w moich klimatach, ale gratuluję patronatu! Idziesz z nimi jak burza! ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję. Zapowiada się ciekawie. Może się skuszę.

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...