"Bądź osobą dającą wsparcie. Świat ma już wielu krytyków." - Dave Willis ❤

piątek, 27 lutego 2015

Konkurs: Będzie dobrze, kotku!

 Już 10 marca do księgarń trafi ''Będzie dobrze, kotku'', druga powieść Wioletty Sawickiej, a tymczasem w imieniu wydawnictwa Prószyński i S-ka zapraszam do wzięcia udziału w konkursie! 
Szczegóły w poniższym filmiku:



Jeśli nie jesteście jeszcze zdecydowani, polecam moje recenzje:

''Wyjdziesz za mnie, kotku?'' 
''Będzie dobrze, kotku'' 

 Proszę również o zapoznanie się z REGULAMINEM: 

13 komentarzy:

  1. Powodzenia wszystkim chętnym!
    Historia warta przeczytania - bez wątpienia sama na nią poluję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny konkurs. Może się skuszę, zwłaszcza że jestem ciekawa tej książki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Brzmi ciekawie. Życzę powodzenia wszystkim :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny konkurs. Życzę powodzenia!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Interesujący konkurs, życzę wszystkim powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. I to jest ta scena w której żałuje, że nie ukończyłam osiemnastego roku życia...

    OdpowiedzUsuń
  7. I kolejny raz wiek mnie ogranicza ;) Nie mniej życzę powodzenia wszystkim uczestnikom :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Powodzenia wszystkim, którzy wezmą udział ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wydawnictwo miało fajny pomysł ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. O, jaki interesujący pomysł na konkurs! :)
    Gratuluję pomysłu i powodzenia wszystkim, którzy wezmą udział!
    Pozdrawiam,
    Sherry

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...