"Bądź osobą dającą wsparcie. Świat ma już wielu krytyków." - Dave Willis ❤

wtorek, 11 października 2016

ZAPOWIEDŹ: ''Odroczone nadzieje'' Aneta Krasińska - pod patronatem medialnym LŚC

Miło mi poinformować, iż mój blog: LITERACKI ŚWIAT CYRYSI objął patronatem medialnym książkę: ,,Odroczone nadzieje'' Anety Krasińskiej.

~~ * ~~

 
 Miałam przyjemność przeczytać tę powieść jeszcze przed premierą i napisać do niej rekomendację.
 
 Opis fabuły:

Aldona ma poczucie przegranej. Odrzucona przed laty przez rodzinę, zawiedziona przez mężczyznę, którego pokochała, postanawia skupić się na pracy. Kariera zawodowa pozwala jej zagłuszyć samotność i osiągnąć niezależność materialną. Kiedy dawny związek ponownie ożywa, Aldona z optymizmem patrzy w przyszłość. Względną stabilizację zakłócają problemy zdrowotne rodziców. Targana emocjami kobieta stawia na szali swoje życie zawodowe, potrzeby i uczucia, by sprostać karkołomnemu zadaniu, jakim jest opieka nad chorą na alzheimera matką. W zderzeniu z tą straszną chorobą musi przewartościować dotychczasowy sposób myślenia. Nieoczekiwane komplikacje zdrowotne matki uruchamiają lawinę skrajnych emocji i uświadamia jej pustkę, w jakiej się znalazła. Kobieta zaczyna prowadzić blog, który staje się dla niej rodzajem psychoterapii i rozrachunkiem z przeszłością. Na szczęście dla niej za drzwiami już czeka przyszłość... 
 
Blog autorki: klik
 ***
 
Premiera: 21.10.2016

   - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Recenzja w okolicach premiery. Będą też konkursy :)

Jesteście zainteresowani tym tytułem?

22 komentarze:

  1. Czemu nie:) Mogłabym przeczytać.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję ponownie! :3
    Mam na nią ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na razie mam sporą listę książek, które chcę przeczytać w najbliższym czasie, więc na razie sobie daruję ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję. Na razie jakoś nie jestem do książki przekonana.

    OdpowiedzUsuń
  5. No chyba nie pierwsza książka tej pani, którą patronujesz :) Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi się podoba, kiedy patronuje Pani książkom z tak głęboką treścią :) Znam "Szukając szczęścia", więc na pewno przeczytam "Odroczone nadzieje", poruszające tak aktualny temat. Tak więc gratuluję patronatu, Pani Krystyno, a Pani Autorce już dziękuję za ponowne sięgnięcie po trudne emocje i uczucia, jakich doświadczamy, gdy choruje ktoś z naszej rodziny.
    s-a

    OdpowiedzUsuń
  7. Myślę, że w zimowy wieczór mogłabym poczytać :]

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję! :)
    Niestety chyba nie mam aż tak wielkiego parcia na tą pozycję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję, a książkę mam w planach od jakiegoś czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wielkie gratulacje! Świetna rekomendacja.

    OdpowiedzUsuń
  11. Cóż mogę w tej chwili napisać... przyjmij ode mnie serdeczne gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  12. Serdecznie gratuluję patronatu. Czekam na Twoją recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję patronatu.
    Blog jako terapia, zmaganie z chorobą w rodzinie- życiowe i ważne tematy.

    OdpowiedzUsuń
  14. Cyrysiu, pisałam to już wielokrotnie, ale napiszę jeszcze raz - pędzisz jak burza i życzę Ci, abyś się nie zatrzymywała, bo naprawdę imponująca jest ilość Twoich patronatów. Gratuluję! ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratulacje:) Jak zwykle piszesz bardzo zachęcająco:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Czytałam dwie poprzednie książki pani Anety i przyznam, że ta pozycja szczerze mnie interesuje. :) A znajomość z prozą autorki zaczęła się od pewnego Book Tour. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To był dobry początek, dlatego należy kontynuować tradycję :) Pozdrawiam

      Usuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...