"Bądź osobą dającą wsparcie. Świat ma już wielu krytyków." - Dave Willis ❤

piątek, 7 października 2016

ZAPOWIEDŹ: "NA SZCZYCIE. GRA O MIŁOŚĆ" - K. N. HANER - pod patronatem medialnym LŚC

Miło mi poinformować, iż mój blog: LITERACKI ŚWIAT CYRYSI objął patronatem medialnym książkę: "Na szczycie. Gra o miłość'' K.N. Haner.
~~ * ~~
   Opis


Kontynuacja historii szalonej i kontrowersyjnej miłości Rebeki i Sedricka.


Cudowne wakacje Reb i Seda dobiegają końca. Czy powrót do rzeczywistości okaże się równie bolesny jak to, że Rebeka będzie musiała przetrwać rozstanie z ukochanym? Czy niedaleka przeszłość i wspomnienia z dzieciństwa nie będą przeszkodą w budowania szczęścia?


Uczucie, które połączyło tych dwoje, ponownie zostanie wystawione na próbę. Demony przeszłości powrócą, a wróg nigdy nie zapomina. Gra toczyć się będzie o najważniejszą stawkę. O miłość.


Premiera 26. 10. 2016 r.
 - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Recenzja już niebawem. Będą też konkursy :)

Jesteście zainteresowani tym tytułem? Znacie twórczość autorki?

19 komentarzy:

  1. Tradycyjnie dam się skusić. Nie może być inaczej, chociaż czuję pewne obawy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję patronatu. Interesująca książka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję. Nie znam twórczości tej autorki, ale pseudonim kojarzę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Moje komentarze do Ciebie to przeważnie gratulacje. Ale są naprawdę szczerze ;). Nie znam Cię, a jestem... dumna? Haha.
    Pozdrawiam i zapraszam na recenzję Losing Hope.
    http://polecam-goodbook.blogspot.com/2016/10/losing-hope-recenzja.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Autorki nie znam ale taką tematykę książek lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Niestety nie czytałam jeszcze nic tej autorki :( Gratuluje patronatu ! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Autorki nie znam, ale okładka prezentuje się genialnie, uwielbiam tatuaże :)

    Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję patronatu i nieziemsko zazdroszczę :D

    OdpowiedzUsuń
  9. ja czekam na drugą część Snów Morfeusza tej autorki :)

    Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znam nic tej autorki. Gratuluję patronatu.:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Patronatu gratuluję, lecz po książkę raczej nie sięgnę. ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję serdecznie kolejnego sukcesu! :) Książka na pewno znajdzie odbiorców, ale ja na razie podziękuję, bo na erotyki jestem troszkę za młoda :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję sukcesu, chociaż sama książka raczej nie dla mnie. ;/ Szkoda też, że okładka bardziej kojarzy mi się z fanfiction, a nie z książką. ;/

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...