"Bądź osobą dającą wsparcie. Świat ma już wielu krytyków." - Dave Willis ❤

sobota, 15 października 2016

WYNIKI KONKURSU: Moja ulubiona książka

Kochani,  
 
czas ogłosić wyniki konkursu, w którym można było wygrać dwa egzemplarze najnowszej powieści Igi Wiśniewskiej, zatytułowanej  ''Urodzeni, by przegrać''.

 Wszystkim uczestnikom konkursu bardzo dziękuję za udział. Miałam problemu z wyborem zwycięskiego zdjęcia, ale dzięki pomocy Autorki wyłoniłam dwójkę laureatów. 
 
*
 
Pierwszą zwyciężczynią zostaje: Paulina
 
Ugly Love - to powieść, która zabierze Cię w podróż emocjonalnym rollercoasterem. Przez cały wachlarz emocji - począwszy od smutku, złości przez radość i szczęście. Powieść urocza, zaskakująca, wzruszająca, niesamowita i urocza. Godna polecenia w 200%, u mnie była to miłość od pierwszego przeczytania. Powieść zabrała mnie prosto do chmur.  :)
 
 ~~ * ~~
 
 Drugą zwyciężczynią zostaje: 
 Agnieszka Szydlarek-Koperska
 
 Cała seria Dziesięć płytkich oddechów jest genialna. Warto po nią sięgnąć bo styl pisania autorki po prostu nie pozwala się od niej oderwać, bohaterowie są świetnie wykreowani, a czas spędzony z tą serią nie będzie stracony. Jeśli chodzi o Tucker jestem totalnie zakochana :) <3

 _____
 
Pozwolę sobie wyróżnić jeszcze kilka osób, których fotki także mnie urzekły.
 
 
 Wszystkim bez wyjątku serdecznie gratuluję! 

16 komentarzy:

  1. Dziękuję bardzo, niezmiernie mi miło! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny konkurs! Pozwolił "rozwinąć skrzydła" i polecieć do chmur umiejętnościom promocyjnym osób biorących w nim udział :) Zdjęcia piękne, a opisy ulubionych książek bardzo ciekawe. Miło oglądać i czytać!
    s-a

    OdpowiedzUsuń
  3. O matulu! nie wierzę! Dziękuję bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale super! :) gratuluje zwycięzcom cudowne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne prace! Gratuluję wszystkim!

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. to się nazywa kreatywność. Gratuluję zwycięzcom. :)

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...