"Bądź osobą dającą wsparcie. Świat ma już wielu krytyków." - Dave Willis ❤

wtorek, 25 października 2016

ZAPOWIEDŹ: "W labiryncie obłędu" Jolanta Kosowska - pod patronatem medialnym LŚC

Miło mi poinformować, iż mój blog: LITERACKI ŚWIAT CYRYSI objął patronatem medialnym książkę: "W labiryncie obłędu" Jolanty Kosowskiej.

~~ * ~~

 
 Opis

Wojciech Krzewiński jest wziętym psychoterapeutą. Stosuje niekonwencjonalne metody terapii, które przysparzają mu zarówno zachwyconych pacjentów, jak i zagorzałych wrogów. Pewnego dnia nieznajomy mężczyzna przekazuje mu wiadomość, że Karolina, dawna dziewczyna Wojtka, potrzebuje jego pomocy. 

Młoda, ale odnosząca już sukcesy malarka mieszka i pracuje od ponad roku w Toskanii, na jesieni planuje dużą wystawę we Florencji i wydaje się być ostatnią osobą, która mogłaby wymagać psychoterapii. Cała sprawa pachnie szytą grubymi nićmi mistyfikacją, mimo to Wojtek postanawia pojechać do hotelu, w którym miała zatrzymać się Karolina. Niedługo potem zaczynają mnożyć się pytania bez odpowiedzi.




Premiera: 26.10.2016


   - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Recenzja po premierze. Będą też konkursy :)

Jesteście zainteresowani tym tytułem?

20 komentarzy:

  1. Gratuluję. Jeszcze pomyślę nad tym tytułem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolejny patronat :) Wyrazy uznania! Ciekawa okładka - oryginalna :)
    s-a

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytałam tę książkę i przyznam, że choć bardzo lubię twórczość autorki według mnie to najsłabszą książka w dorobku autorskim Pani Joli. Ale to tylko moja opinia, a jak wiadomo ilu czytelników tyle samo różnych opinii.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. O, coś o mojej imienniczce :D Nie znam książki. Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję ;) Jestem zainteresowana tytułem ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hoho, myslę,że to kolejny Twój patronat, który skradnie moje serce.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ogromnie gratuluję! :)
    Jeszcze nie jestem przekonana co do tej pozycji- poczekam na Twoją recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam tej autorki, ale mogłabym to zmienić dzięki tej powieści:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję patronatu, książka bardzo mnie intryguje, wiec może kiedyś po nią sięgnę :)Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Znam twórczość autorki i chętnie sięgnę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Czemu by nie? Książki z wątkami o jakiś zaburzeniach emocjonalnych wyjątkowo dobrze mi się czyta :)
    Gratuluje serdecznie i Pozdrawiam :)
    Na planecie Małego Księcia

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję.

    Opis książki mnie zainteresował.

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestem zainteresowana tym tytułem, czeka na Twoją recenzję, a książkę wpisuję na listę do przeczytania. Gratuluję kolejnego patronatu.:)

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...