"Bądź osobą dającą wsparcie. Świat ma już wielu krytyków." - Dave Willis ❤

poniedziałek, 10 października 2016

WYNIKI KONKURSU: I obiecuję Ci...


Moi drodzy,

Czas ogłosić wyniki konkursu, w którym można było wygrać jeden egzemplarz wyjątkowej powieści:

 Wszystkim uczestnikom dziękuję również za tak liczny udział w konkursie. Jestem pod wrażeniem Waszej inwencji twórczej. Niektóre wiersze są naprawdę przepiękne. Miałam nie lada problem, ale ostatecznie wybrałam aż 3 laureatów.

Nagrodę główną w postaci papierowego egzemplarza ,,I obiecuję ci miłość...'' wraz z autografem i dedykacją od autorki otrzymuje...
 
Joanna Aft

I obiecuję Ci... W tych ruinach, gdzie czas oddech wstrzymał, wprawię wskazówki namiętności w ruch. Palcami wyrzeźbię twoje ciało, wargami osłonię twoją nagość. W ciszy patrzących na nas murów słychać będzie szum spływającego ze mnie pragnienia, kropka po kropli, dla Ciebie, na Ciebie, gdy taką stęsknioną weźmiesz mnie wśród zmarszczek niemych cegieł.
I obiecuję Ci...oddać Ci siebie, otulę Cię wilgocią fantazji, tam wśród pomarańczy ścian z niejedną historią już zapisaną.
  
 
~~*~~
 
Nagrodę pocieszenia w postaci ebooka  ,,I obiecuję ci miłość...'' otrzymuje:


Gab riela

I obiecuję ci
często rozmyślać
bezsennymi nocami
Obiecuję zastanawiać się,
Co się dzieje
z naszymi sercami,
Obiecuję -
bo pragnę znać różnicę
między mną a Tobą
Jaka jest?
Żadna...
jesteśmy tą samą osobą.

Oraz

Małgosia Xxookds

I obiecuję Ci, że zawsze będę przy Tobie
i że Cię nigdy nie zawiodę.
Oddam swe serce i swoją duszę,
bez Ciebie już nigdzie nie wyruszę.
Będę Cię kochać - w dobrej i złej doli,
lecz jedno twe kłamstwo i serce me zaboli.
Ty mą radością, marzeń spełnieniem,
skarbnicą wspomnień, słodkim zapomnieniem.

~~ * ~~

Zwycięzcom gratuluję!

14 komentarzy:

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...