"Bądź osobą dającą wsparcie. Świat ma już wielu krytyków." - Dave Willis ❤

piątek, 28 października 2016

WYNIKI KONKURSU słodkiego jak... miód :)

Kochani,  
 
czas ogłosić wyniki konkursu, w którym można było wygrać jeden egzemplarz wspaniałej powieści:
 
  Wszystkim uczestnikom konkursu bardzo dziękuję za tak liczny udział. Miałam ogromny problem z wyborem zwycięskiego zdjęcia, dlatego nie czujcie się przegrani, bo każdy z Was zasługuje na nagrodę. Ale niestety reguły konkursu są nieubłagane. Tylko jedna osoba mogła wygrać i mój wybór padł na fotkę... 

  Moniki Niedźwiedź.
 

Gratuluję!
 
A jeszcze dziś zapraszam na kolejny mega gorący konkurs :) 

20 komentarzy:

  1. Ale słodko się zrobiło, gratuluję:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie wesołe to zdjęcie :) Z pewnością inne też były takie ciepłe, kolorowe i miodowe!
    s-a

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne zdjęcie>Od razu mi cieplej!Gratuluję serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ przepiękne i niesamowicie pozytywne zdjęcie!:) Śliczne jest.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcie, takie kolorowe, pozytywne...

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje! Monika ma szczęście i u mnie wygrała konkurs. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie urocze zdjęcie, gratuluję! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje! Jeśli ktoś nie wygrał miodu, a ma ochotę na słoik tego pysznego płynnego złota to zapraszam po pyszny miód rzepakowy, miód wielokwiatowy i miód lipowy. Z prywatnej pasieki prowadzonej od pokoleń przez pszczelarza z pasją, a nie handlarza.

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...