"Bądź osobą dającą wsparcie. Świat ma już wielu krytyków." - Dave Willis ❤

czwartek, 13 października 2016

ZAPOWIEDŹ: ,,REMY'' Katy Evans pod patronatem medialnym LŚC





 Miło mi poinformować, iż mój blog: LITERACKI ŚWIAT CYRYSI objął patronatem medialnym książkę: ,,REMY'' Katy Evans. 
 
~~ * ~~

   Miałam przyjemność przeczytać tę powieść jeszcze przed premierą i napisać do niej rekomendację.


 Remington Tate, bokser Podziemnej Ligi, jest tajemnicą nawet dla samego siebie. Jego umysł jest jasny, a zarazem mroczny, złożony i otwarty. Czasami jego działania i nastrój są dokładnie wyważone, a czasami pozbawione są wszelkiej kontroli.

W tym wszystkim jednak zawsze była jedna niezmienna rzecz: pragnienie, pożądanie, kochanie i chronienie Brooke Dumas. To jego historia: od chwili, kiedy po raz pierwszy ją zobaczył i uświadomił sobie, że jest ona największą wartością, o jaką kiedykolwiek musiał walczyć.


Premiera: 19.10.2016

   - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Recenzja w okolicach premiery. Będą też konkursy :)

Jesteście zainteresowani tym tytułem?

23 komentarze:

  1. Bardzo! Nie wiem jak mi ta premiera umknęła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam u siebie pierwszy tom, ale jeszcze się za niego nie zabrałam. Muszę nadrobić zaległości ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem bardzo zainteresowana! :D
    http://justboooks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie jestem zainteresowana, ale gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj, nowa forma uzależnienia?
    s-a

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję ja też bym tak chciała :) Ale nie dziwie się świetnie piszesz to dobrze że Cię zauważają :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie mogę się doczekać ♡ zakochałam się w Remym

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję, cieszę się, ze mój blog mógł się znaleźć obok Twojego :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Trochę mnie zniechęca, że ta seria ma aż 6 tomów, ale zapewne trzeci tom przeczytam, bo ciekawi mnie punkt widzenia Remy'iego :)
    Pozdrawiam i oczywiście gratuluję patronatu :D
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja także dostąpiłam zaszczytu i napisałam rekomendację. :) Gratuluję! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję! A rekomendacja jak zawsze zachęcająca! :)
    Jeszcze nie wiem czy sięgnę po tą książką, mam małe obawy co do tej autorki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ta seria akurat mnie nie zainteresowała, ale serdecznie gratuluję kolejnego sukcesu! ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. widuję tę książkę tu i ówdzie na blogach i stronach o książkach, ale kompletnie mnie do niej nie ciągnie.

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...