"Bądź osobą dającą wsparcie. Świat ma już wielu krytyków." - Dave Willis ❤

piątek, 14 października 2016

ZAPOWIEDŹ: ''Widmo grzechu'' Anna Szafrańska - pod patronatem medialnym LŚC

 Miło mi poinformować, iż mój blog: LITERACKI ŚWIAT CYRYSI objął patronatem medialnym książkę: ,,Widmo grzechu'' Anny Szafrańskiej. 
 
~~ * ~~

  Natomiast na froncie okładki znalazło się jedno moje zdanie.


Opis fabuły:

Nel to kochająca córka i siostra, czuła przyjaciółka, świetna uczennica, gwiazda szkolnego kółka teatralnego i przewodnicząca szkolnego samorządu, o której jej najlepsza przyjaciółka mówi: szlachetna i dobroduszna.

Wraz z początkiem nowego roku szkolnego w jej poukładane życie wkrada się chaos. Poznaje chłopaka, który wydaje się być jej przeciwieństwem. Są jak dzień i noc, a mimo to... zakochują się w sobie. 

To dopiero początek, ponieważ rodzina zabrania dziewczynie kontaktów z ukochanym. Pojawiają się tajemnice, których nikt nie chce jej wyjaśnić. Nel nie wie, komu może zaufać, kto jaką rolę odgrywa w tym dramacie. Odkrywa, że pozornie czarny charakter ma też jasne strony osobowości. 

Jaką podejmie decyzję?

Premiera: 26.10.2016

   - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Recenzja w okolicach premiery. Będą też konkursy :)

Jesteście zainteresowani tym tytułem?
 
Zapraszam również do polubienia fanpage książki: klik.
 
A jeśli ktoś z Was będzie na Międzynarodowych Targach Książki w Krakowie, to zapraszam w sobotę (29.10), o godz. 12:00, na stoisku D71A, księgarnia nieprzeczytane.pl, gdzie będzie można spotkać się z autorką i zdobyć ,,Widmo grzechu'' wraz z autografem :)

25 komentarzy:

  1. No własnie nie wiem, bo jeżeli to tylko romans to nie. A jeśli jest ciekawa fabuła, tajemnicza albo coś to tak :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jest to tylko romans. Są również tajemnice i dramaty. Więcej zdradzę niebawem w swojej recenzji.

      Usuń
  2. Jeszcze nie wiem, bo trochę Romeo i Julia przypomina ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wydaje się być ciekawe, choć na początku spodziewałam się schematycznej fabuły, to jednak wkrada się tutaj jakaś tajemnica i może zaskoczenie? :)
    Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z całą pewnością jest tu tajemnica, która dodaje powieści swoistego kolorytu. Polecam. I dziękuję za nadesłane gratulacje.

      Usuń
  4. Na tę chwilę nie bardzo mnie przekonuje. Poczekam na Twój obszerniejszy wpis.

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Mnie również okładka bardzo się podoba :)
      Dziękuję za nadesłane gratulacje.

      Usuń
  6. To jest całkiem niezła książka ☺ gratuluję patronatu ☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z Tobą w zupełności ;)
      Dziękuję za nadesłane gratulacje.

      Usuń
  7. przyjemna fabuła, fajna okładka i do tego Twój patronat :) czego chcieć więcej?

    OdpowiedzUsuń
  8. Krótko, ale dobitnie. Gratulacje. I czekam ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Poczekamy na recenzję :)
    Gratuluję serdecznie patronatu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jedno zdanie, a jakie treściwe:) Jestem na tak:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Widzę, ze zapowiada się naprawdę emocjonująco. Gratuluję patronatu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo serdecznie gratuluję patronatu :) I to polecenie na froncie okładki :) Jest czego pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Brzmi jak 3/4 fanfictions na Wattpadzie. Może gdyby opis był inny, jakoś inaczej bym na to spojrzała. Za to okładka podbiła moje serce ♥
    Gratuluję patronatu. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kolejne odgrzewanie Romea i Julii chyba nie dla mnie, ale poczekam na recenzję. ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Myślę, że mogłaby mi się spodobać

    OdpowiedzUsuń
  16. Dlaczego po każdym odwiedzeniu Twojego bloga dopisuję coś do listy "chcę przeczytać" ? ;)
    http://justboooks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. New Adult, romans, zalatuje erotykiem - eee... podziękuję... Moje obecne lektury znajdują się w nieco starszej hierarchii wiekowej. No i także w zdecydowanie młodszej. ;) Gratuluję patronatu! :)

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...