Nigdy nie daj sobie wmówić, że Twoje życie nie ma sensu, że jest pozbawione wartości. To nieprawda. Ludzie, którzy to mówią, starają się leczyć własne rany, raniąc innych. Im to nie pomoże. Tobie, jeśli na to pozwolisz, może zaszkodzić. [Marcin Kaczmarczyk] ❤

wtorek, 2 sierpnia 2016

ZAPOWIEDŹ: ''Bez pamięci'' Martyna Kubacka - pod patronatem medialnym LŚC

Miło mi poinformować, iż mój blog: LITERACKI ŚWIAT CYRYSI objął patronatem medialnym książkę: ,,Bez pamięci'' Martyny Kubackiej.
 
~~ * ~~
 
"(…) jutro jest jak nowy rozdział powieści naszego życia i tylko od nas zależy, czy będziemy kontynuować wątek z poprzedniej strony, czy zdecydujemy się na nieoczekiwany zwrot akcji."

Kasia budzi się w pięknym, nieznanym domu…
Dowiaduje się, że miała wypadek, a przystojny prawnik, który się nią opiekuje, jest jej narzeczonym. Czy jednak może mu zaufać? Co w tej historii jest prawdą, a co kłamstwem? Dziewczyna ze wszystkich sił stara się przypomnieć sobie swoją przeszłość i nie zdaje sobie sprawy z tego, że grozi jej poważne niebezpieczeństwo…

Pomiędzy dwojgiem ludzi, których los zetknął wbrew ich woli, rodzi się fascynacja i miłość. Czy uczucie będzie wystarczająco silne, żeby pokonało przeszłość i zmieniło przyszłość?

„Bez pamięci” to romantyczna opowieść o zaskakującej miłości, z fascynującym wątkiem kryminalnym w tle.



Premiera: 22.08.2016

   - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Recenzja w okolicach premiery. Będą też konkursy oraz inne niespodzianki :)

  Jesteście zainteresowani tym tytułem?

23 komentarze:

  1. Gratuluję! Już nie mogę się doczekać premiery. Zamierzam od razu zaopatrzyć się w tę książkę. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na razie średnio, ale może wniesie to jakiś powiew świeżości. Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak kryminał to już czuję zainteresowanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo zainteresowana, lubię gdy jest wątek utraty pamięci i niebezpieczeństwa.
    Gratuluję patronatu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje patronatu! Okładka jak delikatna mgła, bardzo lubię takie lekkie kolory, zwłaszcza fiolety.
    sarajewianka

    OdpowiedzUsuń
  6. Brzmi całkiem ciekawie. Może się skuszę. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję patronatu. Zapowiada się ciekawie zwłaszcza że ma zawierać wątek kryminalny:)

    OdpowiedzUsuń
  8. mocno mi się kojarzy opis fabuły z książką "Zanim zasnę" :v

    OdpowiedzUsuń
  9. Wielkie gratulacje. Na pewno przeczytam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ogromne gratulacje. Czekam z niecierpliwoscia

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje! Jestem ciekawa lektury. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Skoro kryminał, to jestem zainteresowana;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję kolejnego patronatu:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kryminał i romans w jednym? Jestem za :)
    Gratuluję patronatu!

    OdpowiedzUsuń
  15. Brzmi fascynująco! Chętnie przeczytam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję patronatu! :) Co do książki... brzmi intrygująco, może sięgnę, kto wie. ^^
    Pozdrawiam,
    A.

    OdpowiedzUsuń
  17. Moim zdaniem opis tej książki jest dosyć podobny do książki "Konsekwencje pożądania" i myślę, że są to dwie podobne historie ale, i tak jestem ciekawa co autorka wymyśli
    Gratuluje patronatu :)
    Pozdrawiam Justyna :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękna okładka - ostatnio same takie u Ciebie widuję, jeśli chodzi o polskich autorów! ;)
    A co do opisu, to bardzo mi się kojarzy z pomysłem, który już kiedyś znałam, więc tym bardziej chętnie się dowiem, na ile jest on podobny do historii, którą mam na myśli.

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...