W ostatnich dniach sierpnia w sondzie ulicznej zapytano Polaków o kulturę – o ich preferencje i zainteresowania. Nikt nie podejrzewał, co może zdarzyć się w ciągu dwóch minut. W ekspresowym tempie w centrum miasta wyrastały spersonalizowane oazy relaksu spełniające kulturalne marzenia. W ten sposób promowano nowy program lojalnościowy – Mój Empik.
Film z akcji: https://www.youtube.com/watch?v=kjVLjUlIqkA
Ekipa ukryta w busie dzięki przekazowi na żywo był w stanie w ciągu dwóch minut wybrać spośród kilkuset kulturalnych produktów wskazywane przez przechodniów jako ich ulubione. Następnie w ciągu kilkunastu sekund musiał je niepostrzeżenie umieścić za ich plecami. Ukrytym kamerom pozostawało rejestrować zaskoczenie i radość „ankietowanych”.
Akcja obrazuje sposób działania programu Mój Empik największej sieci dystrybuującej dobra kulturalne w Polsce. To nie tylko specjalne promocje i rabaty dostępne dla wszystkich posiadaczy karty, ale przede wszystkim spersonalizowana oferta – nowo uruchomiony program będzie zapamiętywać kulturalne preferencje i dostarczy „uszyte na miarę” promocje, zaproszenia i informacje. Jeśli na przykład ktoś często sięga po reportaże, to jako pierwszy dowie się o premierach tej kategorii, dostanie rabat na książki tego gatunku i zaproszenia na spotkania z ulubionymi autorami. Nie ma konieczności noszenia przy sobie karty plastikowej, ponieważ program jest kompatybilny z aplikacją mobilną i przy kasie można okazać kod widoczny na ekranie smartfona. Skończy się też problem gromadzenia paragonów – zwrotu bądź wymiany produktów będzie można dokonać na podstawie historii zakupów zarejestrowanej na karcie. Co ważne, jeśli przystępując do programu pokażemy kasjerowi kartę z poprzedniego systemu lojalnościowego, zakupy zachowają ciągłość i szybciej zostaną dopasowane do nas osobiste propozycje. W ciągu pierwszych 4 dni w nowym programie lojalnościowym Empiku zarejestrowało się już 60 tysięcy osób.
Kurcze, pomysłowa akcja, nie ma co :)
OdpowiedzUsuńSuper akcja :)
OdpowiedzUsuńCzytałam już na temat tej akcji. Podoba mi się, zwłaszcza propozycje spotkań z autorami i korzystne rabaty. W końcu empik do najtańszych nie należy. ( Co nie zmienia faktu, że zwykle z niego wychodzę z torbą książek.)
OdpowiedzUsuńZupełnie nowa akcja :)
OdpowiedzUsuńooo nie słyszalam o tym;D
OdpowiedzUsuńZawsze chętnie wspieram podobne akcje :)
OdpowiedzUsuńTa akcja jest genialna!
OdpowiedzUsuńSubiektywne Recenzje
Bardzo ciekawa akcja :)
OdpowiedzUsuńAkcja jest świetna, a ja czekam jeszcze na swoją kartę. Pozdrawiam! :)
OdpowiedzUsuńŚwietna akcja. Otrzymałam od Empiku taką kartę :)
OdpowiedzUsuńNiesamowicie pomysłowa akcja! I chociaż w empiku raczej rzadko robię zakupy, bo wolę tańsze księgarnie, to warta podziwu jest ich działalność właśnie przy takich kampaniach i innych wydarzeniach. ;)
OdpowiedzUsuńFajna akcja i boskie zdjęcia :O
OdpowiedzUsuńhttp://alive117.blogspot.nl
Bardzo fajna i ciekawa akcja. Pozdrawiam, Kinga :D
OdpowiedzUsuńŚwietna akcja. Ciekawa jestem jak to będzie działało.
OdpowiedzUsuń