Nigdy nie daj sobie wmówić, że Twoje życie nie ma sensu, że jest pozbawione wartości. To nieprawda. Ludzie, którzy to mówią, starają się leczyć własne rany, raniąc innych. Im to nie pomoże. Tobie, jeśli na to pozwolisz, może zaszkodzić. [Marcin Kaczmarczyk] ❤

piątek, 26 sierpnia 2016

Ulubiona kultura w 120 sekund
















  W ostatnich dniach sierpnia w sondzie ulicznej zapytano Polaków o kulturę – o ich preferencje i zainteresowania. Nikt nie podejrzewał, co może zdarzyć się w ciągu dwóch minut. W ekspresowym tempie w centrum miasta wyrastały spersonalizowane oazy relaksu spełniające kulturalne marzenia. W ten sposób promowano nowy program lojalnościowy – Mój Empik. 



   Jedna dziennikarka, dwie lokalizacje, kilkudziesięciu szczęśliwców i kilkaset książek, filmów i płyt. Liczyły się tempo, intuicja i koordynacja. W jednej chwili Justyna Dżbik-Kluge zagadywała nieświadomego spacerowicza i pytała o kulturalne preferencje, a w kolejnej, za jego plecami ekipa techniczna aranżowała niezwykłą kulturalną przestrzeń. Na ruchliwym chodniku nagle pojawiał się regał zapełniony ulubionymi książkami, płytami i filmami danej osoby. Obok niego stawał domowy fotel i stolik. Z przenośnego odtwarzacza zaczynała płynąć muzyka ukochanych wykonawców.







  Ekipa ukryta w busie dzięki przekazowi na żywo był w stanie w ciągu dwóch minut wybrać spośród kilkuset kulturalnych produktów wskazywane przez przechodniów jako ich ulubione. Następnie w ciągu kilkunastu sekund musiał je niepostrzeżenie umieścić za ich plecami. Ukrytym kamerom pozostawało rejestrować zaskoczenie i radość „ankietowanych”.







  Akcja obrazuje sposób działania programu Mój Empik największej sieci dystrybuującej dobra kulturalne w Polsce. To nie tylko specjalne promocje i rabaty dostępne dla wszystkich posiadaczy karty, ale przede wszystkim spersonalizowana oferta – nowo uruchomiony program będzie zapamiętywać kulturalne preferencje i dostarczy „uszyte na miarę” promocje, zaproszenia i informacje. Jeśli na przykład ktoś często sięga po reportaże, to jako pierwszy dowie się o premierach tej kategorii, dostanie rabat na książki tego gatunku i zaproszenia na spotkania z ulubionymi autorami. Nie ma konieczności noszenia przy sobie karty plastikowej, ponieważ program jest kompatybilny z aplikacją mobilną i przy kasie można okazać kod widoczny na ekranie smartfona. Skończy się też problem gromadzenia paragonów – zwrotu bądź wymiany produktów będzie można dokonać na podstawie historii zakupów zarejestrowanej na karcie. Co ważne, jeśli przystępując do programu pokażemy kasjerowi kartę z poprzedniego systemu lojalnościowego, zakupy zachowają ciągłość i szybciej zostaną dopasowane do nas osobiste propozycje. W ciągu pierwszych 4 dni w nowym programie lojalnościowym Empiku zarejestrowało się już 60 tysięcy osób.



14 komentarzy:

  1. Kurcze, pomysłowa akcja, nie ma co :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytałam już na temat tej akcji. Podoba mi się, zwłaszcza propozycje spotkań z autorami i korzystne rabaty. W końcu empik do najtańszych nie należy. ( Co nie zmienia faktu, że zwykle z niego wychodzę z torbą książek.)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zawsze chętnie wspieram podobne akcje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Akcja jest świetna, a ja czekam jeszcze na swoją kartę. Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna akcja. Otrzymałam od Empiku taką kartę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Niesamowicie pomysłowa akcja! I chociaż w empiku raczej rzadko robię zakupy, bo wolę tańsze księgarnie, to warta podziwu jest ich działalność właśnie przy takich kampaniach i innych wydarzeniach. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna akcja i boskie zdjęcia :O
    http://alive117.blogspot.nl

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajna i ciekawa akcja. Pozdrawiam, Kinga :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna akcja. Ciekawa jestem jak to będzie działało.

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...