"Bądź osobą dającą wsparcie. Świat ma już wielu krytyków." - Dave Willis ❤

wtorek, 2 sierpnia 2016

WYNIKI KONKURSU: Zrób to sam :)

Kochani, 

czas ogłosić wyniki konkursu, w którym można było wygrać:
 
 ''Mniej złości, więcej miłości'' - Natalii Sońskiej. 

  Wszystkim uczestnikom konkursu bardzo dziękuję za tak liczy udział. Miałam ogromny dylemat w wyborze tej najlepszej ze wszystkich prac, ponieważ każdy z Was zaprezentował wspaniałe bukiety. Aż żałuję, że nagroda jest tylko jedna. Ostatecznie zdecydowałam się na estetyczne, atrakcyjne i ciekawe pod względem wizualnym zdjęcie w wykonaniu Madelinee.


Jako że jestem zapaloną miłośniczką kosmetyków i wszystkiego co z tym związane postanowiłam zrobić oryginalny bukiet nawiązujący do mojej pasji.
_____
 
Pozwolę sobie wyróżnić jeszcze kilka osób, których bukiety także mnie urzekły.
 
 _____
 
A tak poza konkursem chciałam Wam pokazać bukiet ślubny Anety K., który według jej pomysłu wykonała pewna zdolna artystka. Bukiet został wykonany z broszek. Prawda, że cudo!
 
   ----

Wszystkim bez wyjątku serdecznie gratuluję!

15 komentarzy:

  1. Gratulacje! :)
    Pomysłowe i bardzo ładne!😍

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo się cieszę i dziękuję :-) Madelinee

    OdpowiedzUsuń
  3. Zwycięski pomysł faktycznie bardzo oryginalny:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Serdecznie gratuluję i zazdroszczę takich pomysłów!! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie prace cudne. Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  6. Kreatywność godna nagrody :) Bukiet ślubny czarujący, a motylek Kasi przeuroczy :) Cudowny konkurs
    Gratuluję i dziękuję za wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. szkoda ze nie byl bukiecik na tyle ladny ale gratuluje wygrnej i wyróznionym

    OdpowiedzUsuń
  8. szkoda ze nie byl bukiecik na tyle ladny ale gratuluje wygrnej i wyróznionym

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ciekawy pomysł, gratuluję! ;) I przepiękny ten z broszek!
    Pozdrawiam,
    Amanda Says

    OdpowiedzUsuń
  10. Jejciuuu faktycznie musiałaś mieć trudny wybór, piękne bukiety naprawdę! :)

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...