Nigdy nie daj sobie wmówić, że Twoje życie nie ma sensu, że jest pozbawione wartości. To nieprawda. Ludzie, którzy to mówią, starają się leczyć własne rany, raniąc innych. Im to nie pomoże. Tobie, jeśli na to pozwolisz, może zaszkodzić. [Marcin Kaczmarczyk] ❤

poniedziałek, 15 sierpnia 2016

KONKURS przedpremierowy: Urodzeni, by wygrać - Iga Wiśniewska

Kochani,

Mam dla Was niepowtarzalną okazję wygrania najnowszej powieści Igi Wiśniewskiej, zatytułowanej  ''Urodzeni, by przegrać''.

Zadanie konkursowe:

Przygotuj grafikę z cytatem.

Wybierz jeden z poniższych cytatów i umieść go we własnoręcznie stworzonej grafice.


Cytaty:

,,Wyglądał tak, że pewnie mało która dziewczyna mogłaby mu się oprzeć. Ja ciągle byłam tą nieszczęśliwą dziewczynką, której życie załamało się w wieku piętnastu lat. Ukrywałam to bardzo dobrze, ale ona ciągle była we mnie. I nic nie wskazywało na to, że w końcu zniknie.’’

~~

,,Udawałam normalną dziewczynę, studentkę, która niczym się nie wyróżnia. Ale wyróżniało mnie to, co miałam na sumieniu.’’

~~

,,Niespodziewanie dla samego siebie zapragnąłem ją pocałować. To był zły moment, ale gdybym to zrobił, na pewno na kilka chwil zapomniałaby o swoim smutku.''

~~

,,Nagle zachciało mi się śmiać. To było całkowicie nie na miejscu, ale czułem wielką ochotę, żeby wybuchnąć śmiechem. Czy ona mnie właśnie „sfriendzonowała”? Jeszcze nigdy żadna dziewczyna nie powiedziała mi, że chce, żebym został jej przyjacielem. A składały mi różne propozycje.’’

~~

,,Płacząca dziewczyna przerazi każdego faceta, a to nawet nie był płacz. To był wyraz najczystszej rozpaczy. Czułem się okropnie. Byłem bezużyteczny, kompletnie nieprzydatny. W żaden sposób nie mogłem jej pocieszyć. Jedyne, co byłem w stanie jej zaoferować, to własne ramię, na którym mogła się wypłakać, ale to nie wystarczało. Płakała nieprzerwanie, jakby zaraz miało jej pęknąć serce.''

~~

,,Każde z nas przeżyło swój własny koszmar, ale może razem mogliśmy zacząć wszystko od początku?’’

~~

,,Karol wpatrywał się we mnie intensywnie, widziałam w jego oczach to samo pragnienie, które sama czułam. Nachylił się i mnie pocałował. Długo i czule.’’

~~ 




Spośród wszystkich zgłoszeń wybiorę dwóch laureatów, których prace najbardziej przypadną mi do gustu. 

Swoje propozycje proszę przysyłać na maila: kryniame@wp.pl
__

Będzie mi miło, jeśli:

- zostaniesz obserwatorem mojego
bloga
- polubisz fanpage mojego bloga na
Facebooku
- udostępnisz informacje o moim konkursie
- polubisz fanpage Igi Wiśniewskiej 
- polubisz sponsora nagród wydawnictwo Zysk i S-ka



 Do dzieła!!! Naprawdę warto!


   Regulamin:
1. Organizatorem konkursu jest właścicielka bloga: LITERACKI ŚWIAT CYRYSI
2. Sponsorem nagrody jest wydawnictwo Zysk i S-ka. 
3. Aby wziąć udział w konkursie należy stworzyć grafikę z dowolnie wybranym przez siebie cytatem.
4. Konkurs trwa od 15 sierpnia 2016 roku do 22 sierpnia 2016 roku do godz. 23.59
5. Ogłoszenie zwycięzcy nastąpi 25 sierpnia 2016 roku.
6. Nagrodą są dwa egzemplarze ''Urodzeni, by przegrać'' - Igi Wiśniewskiej. Wysyłka nagród nastąpi po premierze książki.
7. W konkursie mogą brać udział osoby posiadające blogi oraz anonimowy uczestnicy.

8. Konkurs skierowany do osób posiadających adres zamieszkania w Polsce.
9.
Ze zwycięzcą skontaktuję się drogą mailową.

10. Konkurs nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych (Dz. U. z 2004 roku Nr 4, poz. 27 z późn. zm.)

12 komentarzy:

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...