Nigdy nie daj sobie wmówić, że Twoje życie nie ma sensu, że jest pozbawione wartości. To nieprawda. Ludzie, którzy to mówią, starają się leczyć własne rany, raniąc innych. Im to nie pomoże. Tobie, jeśli na to pozwolisz, może zaszkodzić. [Marcin Kaczmarczyk] ❤

sobota, 13 sierpnia 2016

Muzyczna sobota - Dobre, bo polskie!

Kochani,

W kolejnej odsłonie cyklu: Muzyczna Sobota - Dobre, bo polskie, proponuję piosenkę zespołu
De Su - Życie Cudem Jest.



Wybrałam ten utwór, ponieważ idealnie oddaje esencję najnowszej powieści Wioletty Sawickiej, zatytułowanej ,,Dzień cudu''. Jeszcze dziś ukaże się recenzja. Polecam zarówno książkę, jak i piosenkę.







Tekst piosenki:

 

Kapać jak ze świecy, kroplą być
Znaczyć każdy dzień.
W ciemną chmurę palce wbić
I uformować słońcu dźwięk.
Z zimna dobyć ciepły głos.
Zrozumieć małych kwiatów cień.
Z zakamarków życia wziąć,
To, co chcę.

Dziś wiem, życie cudem jest.
Co chcę, mogę z niego mieć.
Jak dźwięk słyszę jego głos.
Co dzień pragnę więcej.

Po lekkich śladach bosych stóp
Czasem się lawina śle.
A wielki grzmot i błysk czarnych chmur
Z ziemią też spotkania chce.
I mały motyl wie, gdzie jego brzeg.
Natura już ubiera Cię.
A krawcy świata zły szyją strój.
Nie daj się już...

Dziś wiem, życie cudem jest
Co chcę, mogę z niego mieć.
Jak dźwięk słyszę jego głos
Co dzień pragnę bardziej go.

Dziś wiem, życie cudem jest
Co chcę, mogę z niego mieć.
Jak dźwięk słyszę jego głos
Co dzień pragnę więcej (pragnę więcej go).

Dziś wiem, życie cudem jest
Co chcę, mogę z niego mieć.
Jak dźwięk słyszę jego głos
Co dzień (co dzień)pragnę więcej.

19 komentarzy:

  1. Bo jest cudem! Tylko kiedyś ów cud...

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo niejednoznaczna ta piosenka. Refren bardzo mi się podoba, ale reszta tak średnio.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jedna z tych piosenek, do których wracam bardzo często.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak ja kocham tę piosenkę!!! Pamiętam, że poznałam ją dzięki serialowi "Magda M".

    OdpowiedzUsuń
  5. Piosenka nie w moim guście, ale książka bardzo mnie ciekawi :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie słyszałam wcześniej tej piosenki, ale jakoś nie wpada mi w ucho. Jestem za to ciekawa książki, bo spodobała mi się okładka. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piosenką zachęciłaś do książki! Czekam na recenzję! ;)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piosenkę znam i lubię. Fajnie, że przypominasz o jej istnieniu młodszym pokoleniom.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny pomysł z przypomnieniem starych, dobrych polskich kawałków ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Znam tę piosenke i uwielbiam takie ❤

    OdpowiedzUsuń
  11. O rany, stare czasy mi się przypomniały ;)

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...