"Bądź osobą dającą wsparcie. Świat ma już wielu krytyków." - Dave Willis ❤

niedziela, 7 sierpnia 2016

ZAPOWIEDŹ: ''Układanka z uczuć'' Małgorzata Garkowska - pod patronatem medialnym LŚC


Miło mi poinformować, iż mój blog: LITERACKI ŚWIAT CYRYSI objął patronatem medialnym książkę: ''Układanka z uczuć'' Małgorzaty Garkowskiej.

~~ * ~~

Historia Agnieszki i Pawła zaczyna się jak w bajce o Kopciuszku. On – bogaty przedsiębiorca, syn znanego prawnika. Ona – młoda dziewczyna z niewielkiej wsi, wychowana przez starszych i bardzo surowych rodziców. Ich drogi mogłyby się nigdy nie przeciąć, ale jednak...

Gdy pewnego dnia na wernisażu wystawy Paweł zachwycił się dziewczyną z obrazu, postanowił, że ją odnajdzie i się z nią ożeni. Agnieszka, kiedy go poznała, była przekonana, że dla tej miłości może poświęcić wszystko: więzi rodzinne, przyjaciół, miejsce, w którym dorastała. Nie miała znaczenia różnica wieku, status majątkowy czy wychowanie. Aż do dnia, w którym odkryła prawdę...


Premiera: 22.08.2016

  - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Recenzja w okolicach premiery. Będą też konkursy :)


Gorąco polecam. Gwarantuję, że ta powieść Wami wstrząśnie!
 

24 komentarze:

  1. Gratuluje patronatu. Na pewno sięgnę po ta pozycje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za nadesłane gratulacje. Bardzo się cieszę, że ''Układanka z uczuć'' wzbudziła Twoje zainteresowanie. Na pewno się nie rozczarujesz.

      Usuń
  2. Ale tych patronatów u ciebie :) Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i gorąco zachęcam do powyższej lektury. Naprawdę warto!

      Usuń
  3. Zapowiada się nadzwyczaj... mrocznie :) Gratuluję patronatu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mrocznie będzie, ale nic więcej nie zdradzę :)
      Dziękuję za nadesłane gratulacje.

      Usuń
  4. Cóż to za ukryta prawda? To mnie ciekawi.
    Gratuluję patronatu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja Ci nie pomogę. Musisz sama odkryć tę prawdę :)
      Dziękuję za nadesłane gratulacje.

      Usuń
  5. zaciekawił mnie opis i jak będę miała okazję na pewno przeczytam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Książa zapowiada się ciekawie. Oczywiście gratuluję kolejnego patronatu, chociaż mam wrażenie, że robię to ostatnio bardzo często i niedługo powiesz, że się powtarzam. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Książka zapowiada się bardzo ciekawie. Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  8. Taka niby typowa fabuła, ale ta ukryta prawda... Ciekawe, ciekawe :)
    Na pewno kiedyś sięgnę!
    I gratuluję serdecznie patronatu!

    Pozdrawiam,
    Klaudia z www.zksiazkadolozka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Muszę sobie znaleźć jakieś synonimy słowa "gratuluję", bo mam wrażenie, że takie monotonne te moje komentarze w ostatnim czasie;) Ale tak już poważnie, to cieszy mnie Twój kolejny sukces:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Na początku miałam wrażenie, że to będzie typowa sielankowa opowieść rodem z Kopciuszka, ale ta końcówka opisu bardzo mnie zaintrygowała! Gratuluję patronatu i mam nadzieję, że już niedługo dowiem się czegoś więcej o tej książce. ;)
    Amanda Says

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje :) Strasznie mnie zachęca opis...

    OdpowiedzUsuń
  12. Zaintrygowałaś mnie ;) Gratuluję patronatu :)

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...