"Bądź osobą dającą wsparcie. Świat ma już wielu krytyków." - Dave Willis ❤

piątek, 6 kwietnia 2018

ZAPOWIEDŹ: ''Uwolnij mnie'' Daria Skiba # pod patronatem medialnym LŚC

Miło mi poinformować, iż mój blog: LITERACKI ŚWIAT CYRYSI objął patronatem medialnym książkę: ,,Uwolnij mnie'' Darii Skiby.
Jak bardzo miłość może zaślepić? 

Diana przekonała się o tym, wpadając w sidła bezwzględnego Patryka. Jak wiele musiała przejść dziewczyna, by w końcu podjąć decyzję o wyrwaniu się z objęć szaleńca i czy wymarzone wakacje będą pierwszym krokiem do uwolnienia? Diana będzie zmuszona do podjęcia egoistycznych decyzji, by po raz pierwszy od wielu lat postawić siebie na pierwszym miejscu. Czy rodzące się w jej sercu nowe uczucie przetrwa próbę czasu? Przeszłość nigdy nie odchodzi w niepamięć, czuwa, by uderzyć w najmniej oczekiwanym momencie. Pewnego dnia demony upomną się o dziewczynę…

Daj się porwać w wir wydarzeń i emocji, by poczuć na własnej skórze to, co musiała przejść Diana. Myślisz, że jesteś w stanie tego dokonać?



 Premiera: 18.05.2018 r.




  Skusicie się?

15 komentarzy:

  1. Tak ! Jestem ciekawa jak Daria poradziła sobie jako pisarka

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzymam kciuki za sukces Darii i bardzo chcę przeczytać tę książkę.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapowiada się interesująco. Gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję patronatu, ja czytałam już jedną zachętę i myślę, że przeczytam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje! Ciekawa jestem tej książki:)
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję! :) Na pewno przeczytam tę książkę, bo coś czuję, że wzbudzi we mnie sporo emocji.

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję! Jestem bardzo ciekawa tej książki, tym bardziej, że to debiut :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapowiedź bardzo intryguje :) Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  9. Po raz nie wiem już który, ale gratuluję patronatu.

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...