Nigdy nie daj sobie wmówić, że Twoje życie nie ma sensu, że jest pozbawione wartości. To nieprawda. Ludzie, którzy to mówią, starają się leczyć własne rany, raniąc innych. Im to nie pomoże. Tobie, jeśli na to pozwolisz, może zaszkodzić. [Marcin Kaczmarczyk] ❤

wtorek, 24 kwietnia 2018

ZAPOWIEDŹ: ''JA CHYBA ZWARIUJĘ!'' AGATA PRZYBYŁEK # pod patronatem medialnym LŚC

Miło mi poinformować, iż mój blog: LITERACKI ŚWIAT CYRYSI objął patronatem medialnym książkę: ,,Ja chyba zwariuję!'' Agaty Przybyłek. 
Miłość można znaleźć wszędzie, nawet… w szpitalu psychiatrycznym!

Nina ma dwójkę dzieci i byłego męża. Tak jak żywioł powietrza, jest silna i niezależna, jednak nie ze wszystkim zawsze daje sobie sama radę. Zresztą kto by dawał, gdy w pracy atakuje cię szalony pacjent, twój były jest wiecznym nastolatkiem, mamusia znajduje ci nowego męża na portalu randkowym, a ty w dodatku potrącasz autem nauczycielkę swojego dziecka?

Na szczęście Nina może liczyć na wsparcie rodziny oraz przystojnego kolegi z pracy, psychiatry Jacka. Na nieszczęście obydwoje mają ten sam problem – nadopiekuńcze rodzicielki.

Podczas gdy mama Niny cieszy się, że córka wreszcie się zakochała, mama Jacka nie jest zachwycona faktem, że syn z kimś się umawia. Tylko jak tu sabotować związek swojej dorosłej pociechy?

„Ja chyba zwariuję!” to romantyczna i zarazem pełna zwrotów akcji opowieść o codzienności, która daje nam nadzieję na wszystko, co najlepsze.
Poleca Beata Majewska, autorka m.in. cyklu „Konkurs na żonę”: Jak odnaleźć wielką miłość, gdy wokół istne wariactwo? Czy to się może udać? Ja już wiem, a Wy?

  Premiera: 09.05.2018 r.


  Skusicie się?

19 komentarzy:

  1. Okładka bardzo mi się podoba i tytuł również. Sama historia także zapowiada się obiecująco, więc na pewno przeczytam. ��

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale ładna okładka! Gratuluję :)

    Pozdrawiam,
    toukie z ksiazkowa-przystan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Agata opowiadała o tej książce na spotkaniu. Na pewno ją przeczytam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Opis zapowiada się intrygująco, dlatego z przyjemnością sięgnę po ten tytuł.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zakochałam się w okładce!
    Gratuluję patronaru:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulujępatronatu nad kolejną ciekawą książką :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję patronatu,przeczytam książkę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Brzmi ciekawie. Gratuluję patronatu.:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję. CZuję się skuszona:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znam jeszcze twórczości autorki, ale planuję to zmienić :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Polecę mamie, na pewno się jej spodoba.

    OdpowiedzUsuń
  12. Okładka jest śliczna i musze się zabrać za autorkę

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję patronatu :) Chętnie przeczytam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję patronatu. Książka bardzo mnie kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję! Jestem pewna, że autorka także tym razem nie zawiedzie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie czytałam jeszcze nic tej Autorki, ale chyba muszę to zmienić!

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...