Nigdy nie daj sobie wmówić, że Twoje życie nie ma sensu, że jest pozbawione wartości. To nieprawda. Ludzie, którzy to mówią, starają się leczyć własne rany, raniąc innych. Im to nie pomoże. Tobie, jeśli na to pozwolisz, może zaszkodzić. [Marcin Kaczmarczyk] ❤

sobota, 14 kwietnia 2018

Muzyczna sobota - Dobre, bo polskie!

Moi Drodzy

W kolejnej odsłonie cyklu: Muzyczna Sobota - Dobre, bo polskie, proponuję piosenkę ,,Na wszystko przyjdzie czas'' w wykonaniu Agnieszki Adamczewskiej.

Agnieszka Adamczewska to polska artystka specjalizująca się w popie. Z muzyką związana jest od lat najmłodszych, jednak prawdziwym przełomem w jej karierze okazała się wygrana w „Bitwie na głosy” i udział w finale programu O!Polskie Przeboje. Jej debiutancki singiel – „Na wszystko przyjdzie czas” – został wydany w 2018 roku; piosence towarzyszył teledysk nagrany w Bracelonie.


Za dużo chciałam naraz, wyszło mniej niż nic
Goryczy pełna czara, nie chcę z niej pić
Nie wiele mam do odrętwienia
Przychodzi mi przez myśl

Na wszystko przyjdzie czas
Co dzień Amerykę odkrywam
Na wszystko przyjdzie czas
Testuję anielską cierpliwość
Uwierzę jeszcze raz
Powietrze nie ujdzie już ze mnie
Czasami spadam z gwiazd
Choć wstaję silniejsza codziennie

Koleje losu wypadają z szyn i stąd
Sinusoida szczęścia w punkcie dno, dno
Różowy front, pędzący na mnie
Czuwania włączam tryb

Na wszystko przyjdzie czas
Co dzień Amerykę odkrywam
Na wszystko przyjdzie czas
Testuję anielską cierpliwość
Uwierzę jeszcze raz
Powietrze nie ujdzie już ze mnie
Czasami spadam z gwiazd
Choć wstaję silniejsza codziennie

Co złe to zapominam
Jutro jednak bardziej liczy się
Czy będę swoim snem

Na wszystko przyjdzie czas
Co dzień Amerykę odkrywam
Na wszystko przyjdzie czas
Testuję anielską cierpliwość
Na wszystko przyjdzie czas
Siedzimy więc jak w poczekalni
Nie wywołują nas
Przepraszam, kto z Państwa ostatni
Na wszystko przyjdzie czas
Na wszystko przyjdzie czas
Poczekać tylko, poczekać
Na wszystko przyjdzie czas

14 komentarzy:

  1. A znam tą piosenkę :). Ładna.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znałam piosenki, brzmi całkiem przyjemnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie słyszałam jej wcześniej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się ta piosenka, będę do niej wracać.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie słyszałam, jak wiele które wymieniasz, więc cieszę się z nowego doświadczenia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie słyszałam jej wcześniej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ...i dodam "co ma być, to będzie".

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie jestem na czasie z polskimi piosenkami, ale te, które proponujesz to dla mnie już w ogóle niespodzianki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo przyjemna piosenka :-) Nie słyszałam jej wcześniej. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...