Nigdy nie daj sobie wmówić, że Twoje życie nie ma sensu, że jest pozbawione wartości. To nieprawda. Ludzie, którzy to mówią, starają się leczyć własne rany, raniąc innych. Im to nie pomoże. Tobie, jeśli na to pozwolisz, może zaszkodzić. [Marcin Kaczmarczyk] ❤

sobota, 28 kwietnia 2018

Muzyczna sobota - Dobre, bo polskie 🎶

Moi Drodzy

W kolejnej odsłonie cyklu: Muzyczna Sobota - Dobre, bo polskie, proponuję piosenkę ,,Ja pas!'' w wykonaniu Kasi Nosowskiej.

Katarzyna Nosowska (ur. 30 sierpnia 1971 w Szczecinie) – polska piosenkarka, autorka tekstów, wokalistka zespołu rockowego Hey(1992), laureatka nagrody Paszport „Polityki” (1993) i trzydziestu dwóch Nagród Muzycznych „Fryderyk”; członkini Akademii Fonograficznej Związku Producentów Audio-Video (ZPAV); felietonistka.


Miała być jedna lampka, dwie, poszły konie wio, było lampek moc, ej,
Jesteś jak, elektrownia co, całe miasto chce zaopatrzyć w prąd, ej
Nie mów stary, że masz kaganiec, że masz na smyczy metylowego psa, ej
Ten pies Ci z filmu wyszarpuje klatki, a ostatni sezon z życia pies w całości zjadł

Ja pas! Ja pas! Ja pas! 
Ja pas! Ja pas! Ja pas!
Ja pas! Ja pas! Ja pas!

W tej piosence co ją Prońko śpiewa, facet robi małpę i ma Krysia w domu cyrk,
Ty po małpie robisz ćwiartkę, pół, trzy czwarte, a gdy robisz krowę to mam w domu syf,
Oto cały Ty, ej,
Oto cały Ty ej,
W żłobie leżysz znów, ej,
Nie przybieży nikt, eee
Oto cały Ty,
Oto cały Ty,
W żłobie leżysz znów, nie przybieży nikt,

Ja pas! x24

Wrócę, gdy przestaniesz tańczyć,
Gdy wygrzebiesz się z serpentyn,
Wrócę gdy się skończy bal,

Ja pas! x24 

8 komentarzy:

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...