"Bądź osobą dającą wsparcie. Świat ma już wielu krytyków." - Dave Willis ❤

sobota, 21 kwietnia 2018

Muzyczna sobota - Dobre, bo polskie 🎶

Moi Drodzy,

W kolejnej odsłonie cyklu: Muzyczna Sobota - Dobre, bo polskie, proponuję piosenkę ,,Przyjdzie taki dzień'' w wykonaniu Kasi Popowskiej.

Kasia Popowska - zwyciężczyni 7. edycji „Twoja Twarz Brzmi Znajomo”, w którym to programie dała się poznać jako wokalistka z 4 oktawową skalą głosu, zacięciem aktorskim oraz jako... śpiewająca perkusistka.

Tyle mi wiedzieć, wypełniasz moje dni,
za rękę trzymasz, patrzysz, słuchasz mnie jak nikt.
Świat w górę niesie wszystkich w około gdy,
zielony kolor w takich głowach szyje sny.

Jak ci powiedzieć, że nie doradzisz mi
jak żyć, jak w żart obracać sprawy, jak mam śnić.
Udawać można na zawsze głupich i
przy sobie zostać z piaskiem w oczach na przód iść.

Przyjdzie w końcu na nas taki dzień,
dziś ostatni raz zaszaleć chcę.
Pofrunę za Tobą chociaż wiem,
wrócę kiedy życie zbudzi mnie.

Przyjdzie w końcu na nas taki dzień,
dziś ostatni raz zaszaleć chcę.
Pofrunę za Tobą chociaż wiem...

Nic co planuję, nic co wymarzę też
z rzeczywistością w parę nie dobiera się.
Nie takich dwoje, narysowałam gdzieś
na murze, gdy na szyi z kluczem w drodze, nie....

Ty we mnie widzisz, tylko co widzieć chcesz,
nie jestem z przezroczystych ludzi, dobrze wiesz.
Ostatni raz już, dziś kłamię w oczy te,
Niech świat obwinia mnie.

Przyjdzie w końcu na nas taki dzień,
dziś ostatni raz zaszaleć chcę.
Pofrunę za Tobą chociaż wiem,
wrócę kiedy życie zbudzi mnie.

Przyjdzie w końcu na nas taki dzień,
dziś ostatni raz zaszaleć chcę.
Pofrunę za Tobą chociaż wiem...

11 komentarzy:

  1. Nigdy wcześniej nie słyszałam o tej wokalistce. Piosenki przyjemnie się słucha.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Słyszałam wokalistkę jak i tę piosnkę. Jest bardzo znana w ostatnim czasie :) Mimo, że polskich wykonawców wcale tak dużo nie słucham :)
    Nie wiedziałam, że występowała w "Twoja twarz brzmi znajomo". Od czasu do czasu sobie oglądam. Ale jak widać jej edycję musiałam przegapić :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie słyszałam o tej wokalistki, piosenki nie znam, raczej nie w moim typie, choć muszę przyznać, że piękna skala głosu i czyste wykonanie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyjątkowo znam proponowaną przez Ciebie piosenkę :) Akurat pasuje do pogody za oknem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znałam tej piosenki, ale to nic dziwnego, bo muzyka w ogóle nie jest mi potrzebna do życia :D Ale miło coś takiego posłuchać przez chwilę.

    Pozdrawiam i zapraszam:
    biblioteka-feniksa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię tę piosenkę, bo często w radio leci, ale nie miałam wcześniej pojęcia, kto ją śpiewa.

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...